Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، علی قمصری ، موسیقیدان برجسته ایرانی با انتشار کلیپی کوتاه در صفحه شخصی خود نوشت:
«امروز خبر ممنوع شدن فعالیت من در ایران را به صورت شفاهی اعلام کردند و ظاهرا حکم به دفتر موسیقی نیز رسما ابلاغ شده. تا اطلاع ثانوی همه ی اجراهای من در ایران لغو شده است.

دیشب در کنسرت تالار وحدت به دستور مسئولین ، صدای ما کاملا قطع شد و به همراه هاله سیفی زاده و بهنام ابوالقاسم و انرژی خوب مخاطبین ، بی صدا کل آن بخش را اجرا کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این در حالی بود که قبل از اجرا از طرف آقای صفی پور (مدیر بنیاد رودکی) و حراست گفته شده بود که اگر اجرا کنیم صدا قطع می شود و از فردا ممنوع الفعالیت خواهم شد.

از چهار شب اجراهای تهران تنها شبی که بی استرس اجرا کردم دیشب بود. چرا که تصمیمم را بدون شک گرفته بودم. شبهای قبل بسیار اذیت شده بودیم ، تحت فشار مسئولین بودیم و حرفی نزدیم در حالی که به نظر من همخوانی ما هیچ زاویه ای با قوانین نداشت.

اما دیشب مطمئن و آرام روی صحنه رفتم. مطمئن از اینکه اعتقادم را نفروختم. دیگر از آزارها ، بازخواست ها ، تهدیدها ، لغو اجراها ، توهین ها و تعهد گرفتن ها و ... خبری نیست و مجبور نیستم مثل شب اول تالار وحدت با چهره ی غمگین روی صحنه حاضر شوم.

شاید واقعا موسیقی ایران جای امثال من نیست و من به قول خودشان ، بعضی معادلاتشان را بر هم میزنم. شاید به نظر خیلی از دوستان دیشب تصمیم اشتباهی گرفتم. اما خودم اصلا پشیمان نیستم. نمی دانم شاید هنوز ابعاد این بحران برایم روشن نشده. به هر حال امیدوارم روزهای بهتری پیش روی هنر ایران باشد.» 
در ادامه پست منتشر شده مربوط به همخوانی علی قمصری با خواننده زن را که در صفحه ی علی قمصری منتشر شده است، مشاهده می نمایید:
 


انتشار خبر ممنوع التصویر شدن علی قمصری در صفحه ی شخصی اش

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: موسیقی ایران انرژی استرس پارس زن برجسته همخوانی پارس نیوز ممنوع الفعالیت موسیقی دان علی قمصری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۷۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ حسین میش‌مست اظهار کرد: دیشب مسیر جاده‌ای شهر «بار» در نیشابور به دلیل سیلاب مسدود شده بود که این مسیر با تلاش راهداران بازگشایی شد.

رییس پلیس راه خراسان رضوی اضافه کرد: در مسیر سبزوار - شاهرود نیز دیشب گل و لای سطح جاده را گرفته بود و در این مسیر کندی حرکت وجود داشت که این جاده هم پاکسازی شد.

وی ادامه داد: دیروز ۶ فقره تصادف جرحی با هفت مصدوم و ۲۲ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های استان رخ داده است.

میش‌مست افزود: اکنون ترافیک در مسیر مشهد- چناران پرحجم و در سایر جاده‌های استان عادی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پاسخ بی‌رحمانه کین به هالند: بچه لوس و ننر!‏
  • دویستمین سالگرد سمفونی شماره ۹ بتهوون؛ تاج موسیقی غربی!
  • ۵ پاس گل و یک گل؛ دنیا مثل مسی نخواهد دید
  • 5 پاس گل و یک گل: دنیا مثل مسی نخواهد دید
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • ببینید | فیلمی پربازدید از همخوانی «ببعی تو بازیگوشی» در یک دبیرستان دخترانه!
  • سیل دیشب «سنگان» در حاشیه تهران
  • مقایسه تقابل ۴تیم بزرگ لیگ ایران با ۴ لیگ اروپا
  • برجسته کاری حجمی فرش بیجار (فیلم)
  • امیر نظام گروسی یک شخصیت بزرگ ملی است