Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله دری نجف آبادی گفت: نگرش تخصصی و حرفه ای گرایی در نیروی انتظامی یک ضرورت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، امروز پنج شنبه (20 دی) در در افتتاحیه همایش شبکه فرهیختگان ناجا در اراک، ضمن تقدیر از خدمات و تلاش های شبانه روزی نیروی  انتظامی در جامعه گفت: نگرش تخصصی و حرفه اي گرايي در نیروی انتظامی یک ضرورت است و برنامه ریزی‌های هدفمند در برگزاری‌های دوره‌های تخصصی در نیروی انتظامی نشانه تعهد، انضباط کاری و دغدغه‌های انجام مسئولیت در ناجا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک افزود: در شرایط کنونی جامعه، باید با بهره گیری از تمامی سرمایه‌ها و تخصص‌ها به سمت پيشرفت و نوآوري در عرصه خدمت گزاري به آحاد ملت تلاش و برنامه ريزي داشت.

 

این مقام مسئول نیروی انتظامی را مظهر انضباط، نظم، غیرت و خدمت گزاری دانست و اضافه کرد: دقت عمل، ظرافت و تخصص در نوع مأموریت‌های ناجا بسیار مهم است و با توجه به اینکه بسیاري از مأموریت‌ها و مسئولیت‌ها در نیروی انتظامی با حقوق مردم در ارتباط مستقیم است، باید انجام وظایف در اين نيرو، متقن و خدشه ناپذیر باشد.

 

امام جمعه اراک در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و چهل سالگی انقلاب گفت: در طول این چهل سال شاهد تحولات گسترده در بخش های مختلف جامعه بوده ایم که این تحولات پیشرفت، توسعه و اقتدار نظام را به دنبال داشت.

 

این مقام ارشد استان همچنین به پیشرفت‌های صورت گرفته در نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت:‌ امروزه نیروی انتظامی با دارا بودن جوانانی غیرتمند، شجاع، با ایمان و متعهد در همه عرصه ها به توانمندی رسیده و در ایجاد نظم و انظباط اجتماعی پیشتاز هستند.

 

آیت الله دری نجف آبادی همچنین به پرورش نخبگان و جوانان متعهد و ولایتمدار تاکید کرد و گفت: نخبه پروری، بها دادن به جوانان و بکارگیری آنان در بخش های مختلف در جمهوری اسلامی ایران یک وظیفه همگانی است و نسل جوان باید در کنار مسئولیت‌ها،‌ در دیگر حوزه‌های اجتماعی نیز تاثیرگذار بوده و از تخصص‌ها و توانمندی‌ها خود در تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران بهره استفاده کنند.

 

 

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایران اردبیل شیراز مشهد آیت الله هاشمی رفسنجانی قیام 19 دی ارشاد ونزوئلا حسن روحانی محمد جواد ظریف آیت الله دری نجف آبادی امام جمعه اراک پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۸۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان

سردارعلی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: اعضای یک باند حرفه‌ای سارقان ساختمان‌های در حال ساخت با ۳۰ فقره سرقت دستگیر شدند.

وی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، مغازه و سرقت کابل برق در شهر بندرعباس و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در بررسی ها مشخص شد بیشتر سرقت‌ها در محدوده و بافت‌های قدیمی شهرستان بندرعباس رخ داده است.

سردار علی اکبر جاویدان افزود: سارقان با تشکیل باند ۳ تا ۴ نفره اقدام به سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت و منازل بدون سکنه و مغازه‌ها می کردند.

وی گفت: در این رابطه یکی از متهمان در مخفیگاهش دستگیر و به جرم خود مبنی بر سرقت‌های متعدد اقرار کرده و معترف شد که اموال سرقتی را پس از سرقت در منزل یکی از همدستان خود مخفی کرده اند تا در زمان مناسب به فروش برسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تاکید معاون وزیر خارجه بر ضرورت بی‌طرفی و حرفه‌ای گری آژانس بین‌المللی انرژی اتمی
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • مدرک‌گرایی موجب ایجاد فاصله بین دانشگاه و جامعه کار می‌شود
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد