Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-08@03:09:16 GMT

برگزاری جلسه ائمه جماعات بازار سمنان

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۱۸۵۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان جلسه با ائمه محترم جماعات بازار شهرستان سمنان برگزار شد.
این جلسه در راستای اعتلای فریضه نماز جماعت اول وقت با حضور فعال ائمه جماعات بازار و حضور در مغازه ها، دعوت اصناف و کسبه به خصوص جوانان به نماز جماعت اول وقت،هم افزایی ، همدلی و پاسخگویی به سوالات فقهی آن ها با حضور رسول خسروی مشاور و رئیس هیات اندیشه ورز سازمان بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی استان سمنان و جانشین حوزه مقاومت بسیج اهل بیت(ع)، امیر عرب فرمانده محترم پایگاه امام هادی(ع) بازار و جواد وفادار فرمانده حوزه مقاومت بسیج اهل بیت(ع)اصناف شهرستان سمنان و عبداللهی از سازمان بسیج اصناف استان در مسجد ناسار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه مقرر شد ائمه جماعات موضوعات مطرح شده را با هیات امناء مساجد خود در میان بگذارند و آن ها را با همکاری بسیج اصناف شهرستان سمنان پیگیری کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۸۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر

فریدون بندری فرماندار ماهشهر گفت: در جلسه ستاد برگزاری مراسمات دهه کرامت در شهرستان مصوب شد جشن‌های زیر سایه خورشید دهه کرامت در تاریخ ۲۶و۲۷ اردیبهشت باحضور خادمان امام رضا (ع) شهرستان بندر ماهشهر برگزار شود.

او می‌گوید: جشن های دهه کرامت با استقبال از خادمان امام رضا (ع) و غبارروبی گلزار شهدا با حضور مسئولان شهرستان آغاز می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • اعضای اجرایی انتخابات حق جانبداری از نامزدها را ندارند
  • فعالیت بیش از ۱۵۰ گروه جهادی در آستارا
  • ۳۰ درصد نانوایی های استان سمنان باید دوگانه سوز شوند
  • سمنان میزبان جشنواره «تاسکا» شد
  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود