Web Analytics Made Easy - Statcounter

معلم گفت: کارناوال جهیزیه با هدف ترویج ازدواج آسان راه اندازی شده که یکی از اصیل ترین روش های ازدواج بر اساس سنت پیامبر اکرم (ص) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «بتول معلم» امروز (پنجشنبه 20 دی) در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت خیریه آبشار عاطفه ها به همت خیران در شیراز گفت: این کارناوال جهیزیه با هدف ترویج ازدواج آسان راه اندازی شده است، یکی از اصیل ترین روش های ازدواج ازدواج آسان بر اساس سنت پیامبر اکرم (ص) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل دفتر امور فرهنگی اجتماعی استانداری فارس با اشاره به حدیثی در مورد ازدواج، بیان کرد: سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها به تازگی فعالیت خود را در استان فارس را به همت خیران آغاز کرده و استانداری از این موسسه حمایت می کند.

 

وی با بیان اینکه استانداری فارس بر کاهش آسیب های اجتماعی و حل مشکلات خانواده های تأکید دارد، افزود: این سازمان خیریه در حوزه سلامت و دیگر حوزه های اجتماعی فعالیت می کند و در این راستا جلساتی با علوم پزشکی نیز برگزار شده است.

 

معلم تأکید کرد: با هم افزایی می توان از پس مشکلات برآمد و تحریم ها را با سربلندی پشت سر گذاشت.

 

پایان پیام/588

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایران شیراز مشهد آیت الله هاشمی رفسنجانی قیام 19 دی استان گلستان ونزوئلا محمد جواد ظریف انقلاب اسلامی اردبیل خیریه آبشار عاطفه ها سازمان آبشار عاطفه ها اهدای جهیزیه کمیته امداد امام خمینی ره فارس کمک هزینه جهیزیه استانداری فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۸۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از سایت ورج، این خبر کمی گیج‌کننده و دور از انتظار به نظر می‌رسد؛ چراکه شبکه اجتماعی فعال در حوزه کسب‌وکار و کاریابی، چرا باید پا به دنیای بازی بگذارد، ولی این مهم اخیرا شکل گرفته است و کاربران لینکدین می‌توانند از طریق اپلیکیشن موبایل یا دسکتاپ خود، ۳ بازی گوناگون را انجام دهند.

هرکدام از این ۳ بازی جدید لینکدین را تنها یک بار در روز می‌توانید امتحان کنید. پس از تمام‌شدن نوبت روزانه، کاربر می‌تواند آمار مربوط به عملکردش در بازی را مشاهده کند.

همچنین اطلاعاتی درباره دیگر کاربران و نفرات برتر، همراه با افرادی که در شبکه دوستی شما اقدام به امتحان بازی مشابه کرده‌اند، نمایش داده‌ می‌شود.

بیشتر بخوانید:

تصاویر | افشای طرح آیفون ۱۶ | سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود

به نظر می‌رسد، اینگونه دامنه دنبال‌کردن و متصل‌شدن کاربران به یکدیگر نیز تقویت شود.

کد خبر 849112 برچسب‌ها بازی شبکه‌ اجتماعی اینترنت بازی آنلاین و کامپیوتری

دیگر خبرها

  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • کارناوال عظیم خودرویی در حمایت از فلسطین
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • انتخابات مرحله دوم چه بسا مهم‌تر از مرحله اول است
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی استان فارس