Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-02@15:59:07 GMT

سارق منزل در حین فراراز طبقه سوم پرت شد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۱۹۰۰۲

سارق منزل در حین فراراز طبقه سوم پرت شد

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ مجتبی سهرابی منش در توضیح این خبر گفت : ساعت ۲۰:۳۰ چهارشنبه مورخ ۱۹ دی ماه ۱۳۹۷ از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ سقوط جوانی حدودا ۳۰ ساله از طبقه سوم یک مجتمع مسکونی در خیابان وحیدیه به کلانتری ۱۲۷ نارمک اطلاع داده شد. با حضور ماموران کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد فرد مصدوم که به شدت از ناحیه سر مجروح شده، قصد سرقت از منزل احدی از شهروندان را داشته است که با مراجعت صاحبخانه به منزل و اطلاع از حضور سارق در منزل و در ادامه درخواست کمک از همسایگان جهت دستگیری سارق، این شخص از مسیر پنجره قصد فرار و متواری شدن به پشت بام ساختمان مجاور را داشته که کنترل خود را از دست داده و به پایین سقوط کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مجتبی سهرابی رادمنش ، رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک با اعلام این خبر گفت : طی هماهنگی با مرکز فوریت های پزشکی ۱۲۵، بلافاصله این شخص جهت انجام اقدامات درمانی و پزشکی به بیمارستان منتقل و با توجه به شدت آسیب دیدگی ناشی از سقوط از ارتفاع تحت عمل جراحی قرار گرفته و اقدامات درمانی کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/

20 / 20 سرهنگ مجتبی سهرابی منش رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک سرقت سارق سقوط سارق

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سرقت سارق سقوط سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۹۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده انتظامی شهرستان محلات از فوت جوان ۱۶ ساله بر اثر سقوط در استخر آب یک کارخانه سنگ بری خبر داد.
سرهنگ جنتی  گفت: در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد غرق شدگی در استخر آب یک کارخانه سنگبری در شهرستان محلات بلافاصله تیم‌های انتظامی و امدادی به محل اعزام شدند.
 او افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد جوانی ۱۶ ساله که از اتباع خارجی می‌باشد به هنگام عبور از کنار استخر ذخیره آب به علت تاریکی هوا و بی‌احتیاطی در داخل آن سقوط کرده و جان خود را از دست می‌دهد.
 سرهنگ جنتی افزود: جسد متوفی با کمک عوامل امدادی از استخر خارج و با دستور مرجع قضایی به سردخانه انتقال یافت.

دیگر خبرها

  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • دستگیری ۱۵۰ سارق و مالخر
  • به دام افتادن کیف قاپ غیربومی در رشت
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت