Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: فقدان سند مدون نشاط اجتماعی در تراز انقلاب اسلامی در جامعه محسوس است و تحقق این امر همکاری همه دستگاه های اجرایی را می طلبد.

حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر فضیلت روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: تدوین سند نشاط اجتماعی که در تراز نظام جمهوری اسلامی باشد، بسترساز نشاط پایدار در میان افراد جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: نشاط اجتماعی در میان آحاد مردم در گرو انجام دقیق ماموریت های ذاتی دستگاه های اجرایی است.
فضیلت با اشاره به اینکه نشاط اجتماعی لازمه هر اجتماع انسانی است، بیان کرد: مسئولان باید در مسیر ارتقاء نشاط اجتماعی فعالیت کنند و این امر نیاز به افزایش هماهنگی های همه جانبه دارد.
وی با اشاره به اینکه تمام ماموریت ها و وظایف ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه است، اضافه کرد: رسالت این اداره کل در حوزه های مختلف کاری از ساز تا نماز و از گنبد تا تنبک را شامل می شود که هر کدام حساسیت و راهبردهای خود را دارد و همه سبب ایجاد نشاط در جامعه می شود.
وی گفت: تدبیرهای لازم باید برای جبران خلاء های نشاط اجتماعی اندیشیده شود، در غیر این صورت، این خلاء از سوی بدخواهان کشور به شکل دیگری جبران می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان اضافه کرد: اگر مسائل و معضلات را خودمان مدیریت نکنیم، این مسایل از خارج از کشور مدیریت می شود، این امر خارج از شان نظام جمهوری اسلامی ایران است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان با اشاره به نقش مهم رسانه ها در ایجاد شور و نشاط در جامعه، گفت: رسانه ها و همه ظرفیت های رسمی و غیررسمی موجود در کشور در هدایت جامعه به سمت شور و نشاط اجتماعی باید کمک کنند.
سند نشاط اجتماعی در استان سمنان با تمرکز بر فعالیت دستگاه های موثر مانند آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر دستگاه های فرهنگی و اجتماعی در دست تدوین است.
7342م/6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي فرهنگ و ارشاد نشاط اجتماعي تراز انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۹۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رئیس‌جمهور و رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

انتخاب عاطفه خادمی، بر اساس ماده واحده تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی در جلسه اسفند سال گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی و نیز بر اساس مصوبه بهمن ۱۴۰۲ شورای معین این شورا به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسید.

پیش از این سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور بود.

دیگر خبرها

  • معلمان مدیران تراز انقلاب تربیت کنند
  • طلوع خورشید اسلام، روح نشاط و امید در کالبد زن دمید
  • آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان
  • کدام فیلم‌های سینما به جامعه کارگری ادای دین کردند؟
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • کارگران عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
  • «کارگران» تلاشگران عرصه اقتصادی کشورمان هستند
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد