Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@20:59:32 GMT

بیشترین میزان بازندگی خوزستان در ایذه ثبت شد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۱۹۰۳۱

بیشترین میزان بازندگی خوزستان در ایذه ثبت شد

اهواز- ایرنا- مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: طی 24 ساعت گذشته بیشترین و کمترین میزان بارندگی استان به ترتیب در شهرستان های ایذه و هندیجان ثبت شده است.

محمد سبزه زاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: آسمان خوزستان طی 24 ساعت گذشته ، نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار، رعد و برق و وزش باد قابل ملاحظه به ویژه در مناطق شرقی، شمالی شرقی و ارتفاعات استان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه مواج شدن خلیج فارس از روز گذشته آغاز و تا فردا جمعه ادامه دارد، بیان داشت: بر اساس گزارش رسیده از ایستگاه های هواشناسی استان شهرهای آغاجاری با چهار ، امیدیه 7.7 ، ایذه 22 ، ماهشهر 1.4 ، بهبهان 6 ، دهدز 13.8 ، شادگان 1.2 ، رادار اهواز 0.2 ، هندیجان 0.1 و شهرستان رامهرمز 3.6 میلیمتر بازندگی طی 24 ساعت گذشته این میزان از بارش ها را به ثبت رسانده اند.
سبزواری یادآور شد: همچنین برای فردا در برخی نقاط خوزستان پدیده مه پیش بینی می شود.
9931/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي خوزستان بازندگي هواشناسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۹۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، زهرا آهنگرزاده اظهار کرد: انتظار این است که وزش باد به صورت لحظه‌ای شدت بگیرد و همراه با گرد و خاک باشد که در این صورت احتمال بروز خسارت نیز وجود دارد.
وی اضافه کرد: هفته آینده حداقل دمای شبانه تا اواسط هفته در اکثر مناطق خراسان رضوی کاهش تدریجی خواهد داشت.
این کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین میزان بارندگی در خراسان رضوی طی دیروز را جغتای با ۴. ۷ میلی‌متر داشت و روز گذشته باران در شهرستان‌های مشهد، قوچان، درگز، فریمان، تایباد، کلات و سرخس بارید.
آهنگرزاده افزود: از ابتدای امروز نیز رگبار باران شهرهای نیشابور، کاشمر، تربت جام، فریمان، بردسکن و تایباد را دربرگرفته که در برخی نقاط رعد و برق نیز رخ داده و بیشترین میزان بارش مربوط به کاشمر با پنج میلی‌متر بوده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ادامه وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی
  • شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳
  • افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • بیشترین میزان بارش‌ها با ۲۶ میلیمتر در فرخشهر
  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان خسارت اقتصادی مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا در اهواز
  • بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر