Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک بریتانیایی اچ اس بی سی دفتر مرکزی جدید خود را با سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیون دلاری در امارات متحده عربی افتتاح کرد.

به گزارش ایبِنا به نقل از ترید عربیا، بانک اچ اس بی سی به طور رسمی دفتر مرکزی جدید خود را در امارات متحده عربی با سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیون دلاری در شهر دوبی افتتاح کرد.

بر همین اساس، برج اچ اس بی سی در مساحتی به وسعت ۲۳۶ هزار متر مربع قرار گرفته که یکی از مناسبترین ساختمان های جهان تلقی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برجی که این بانک بریتانیایی قرار دارد، بطور کلی از فناوری هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، فناوری بیومتریک و نوآوری بلاک چین استفاده شده است. دیجیتال شدن بعنوان یک رکن برای رشد کسب و کار بانک اچ اس بی سی در میان مشتریان خرده فروشی و شرکتی است.

همچنین مسئول بخش ترکیه و منا (خاورمیانه و شمال آفریقا) در بانک اچ اس بی سی گفت: در استراتژی جهانی خود که در ژوئن ۲۰۱۸ میلادی اعلام شد، امارات متحده عربی را بعنوان یکی از ۸ بازار مهم خود که از جمله آنها هنگ کنگ و بریتانیا است، تشیخص دادیم.

اچ اس بی سی از برنامه سرمایه گذاری خود بین سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰ میلادی بین ۱۵ تا ۱۷ میلیارد دلار در قسمت های مختلف جهان برای بهره بری بیشتر در رشد کسب و کار با کمک فناوری که یکی از تمرکزهای مهم این بانک است، رونمایی کرد؛ ضمن اینکه سال های اخیر هم ۶ میلیارد دلار برای ارتقاء بهره بری، شتاب زمان تراکنش و ایجاد انعطاف پذیری بیشتر برای مشتریان خود سرمایه گذاری کرده است.
بر پایه این گزارش، بانک اچ اس بی سی یکی از بزرگترین بانک های جهان محسوب می شود و اولین شعبه خود در دوبی را در سال ۱۹۴۶ میلادی تاسیس کرد.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: بانک بریتانیایی اچ اس بی سی امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۹۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در سال جهش تولید، ارز چند نرخی را حذف کنید

به گزارش خبرگزاری مهر دبیر کل انجمن کارفرمایی صنعت پالایش نفت در خصوص نامه انجمن ها به رهبر انقلاب در خصوص سرکوب نرخ ارز در سامانه نیما گفت: در سالی که جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است باید زمینه های مشارکت بخش خصوصی در اقتصاد با حذف ارز چند نرخی از سوی بانک مرکزی رقم بخورد زیرا پس از سال ها تجربه، اثبات شده که ارز چند نرخی فساد آور است.

ناصر عاشوری دبیر کل انجمن کارفرمایی صنعت پالایش نفت اظهار داش: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، باید زمینه های لازم از سوی دولت و مجلس برای افزایش تولید با مشارکت مردم و بخش خصوصی فراهم شود اما کماکان سیاست های بر ضد این شعار کماکان در اقتصاد وجود دارد.

وی به سیاست های ارزی بانک مرکزی اشاره کرد و گفت: ارز چند نرخی مشکلات زیادی به همراه دارد و فساد آور است و از طرفی هم انگیزه لازم را از تولیدکنندگان می گیرد.

وی افزود: لذا باید سازوکارهایی تعبیه شود تا مشارکت سرمایه گذار و بخش خصوصی و مردم در اقتصاد بیشتر شود زیرا با گذشت ۴۰ سال از انقلاب، همچنان سهم بخش خصوصی در اقتصاد ملی بسیار ناچیز است و به نظر می رسد یکی از راهکارهای اصلی افزایش مشارکت بخش خصوصی در اقتصاد، حذف ارز چند نرخی از سوی بانک مرکزی است.

کد خبر 6094072 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • در سال جهش تولید، ارز چند نرخی را حذف کنید
  • بانک ذخایر دریایی افتتاح شد
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد
  • بانک مرکزی: گشایش‌هایی در پیش است
  • ببینید | سیگنال مهم بانک مرکزی به قیمت دلار؛ خبرهای خوش در راه است؟
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان