Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - چهار فرمانده نظامی وابسته به عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن روز پنجشنبه در پی حمله پهپادی جنبش انصار الله به مراسمی در پایگاه هوایی العند در جنوب این کشور کشته شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه خبری ' المسیره ' ، این حمله پس از عملیات شناسایی دقیقی که از سوی ارتش و کمیته های مردمی یمن صورت گرفت، انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جریان این حمله شماری از نظامیان وابسته به منصور هادی نیز زخمی شدند.
انهدام محل این مراسم و اتاق فرماندهی العند هدف اصلی انصار الله از این حمله پهپادی بود که به گفته کارشناسان نظامی محل تجمع نظامیان وابسته به منصور هادی با افسران عالی رتبه رژیم صهیونیستی بوده است.
پیشتر جنبش انصار الله یمن اعلام کرده بود که در سال گذشته میلادی 28 بار به پایگاه نظامیان منصور هادی حمله کرده و تلفاتی را به این نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی وارد کرده است.
ائتلاف عربستان سعودی از ماه مارس 2015 (فروردین 1394) با حملات همه جانبه و با استفاده از سلاح های ساخت کشورهای غربی به یمن موجب کشته یا زخمی شدن هزاران یمنی و تخریب بخش های زیادی از مناطق مسکونی این کشور شده است.
این جنگ تاکنون بیش از 16 هزار کشته از خود بر جای گذاشته و میلیون‌ها یمنی را با بحران شدید گرسنگی و قحطی روبرو کرده است، به گونه ای که سازمان ملل متحد در گزارشی، قحطی در این کشور را بزرگ‌ ترین فاجعه انسانی نامید.
شمار زیادی از این کشته ها را زنان و کودکان تشکیل می دهند.
خاورم*9469*1436*

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي يمن انصارالله پهباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۹۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده نظامیان اسرائیلی هم به معترضان جنگ پیوستند

صدها خانواده نظامیان اسرائیلی که در نوار غزه در حال جنگ هستند، خواستار عدم حمله به رفح شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه عبری زبان معاریو در خبری در این رابطه اعلام کرد، 600 نفر از اعضای خانواده نظامیان اسرائیلی حاضر در غزه خواهان عدم تهاجم زمینی به رفح شدند.

به نوشته این رسانه، بیش از 600 نفر از اعضای خانواده نظامیان اسرائیلی حاضر در نوار غزه در نامه‌ای خطاب به یوآف گالانت وزیر جنگ اسرائیل و هرتسی هالیوی رئیس ستاد ارتش از آنها خواستند حمله زمینی به رفح انجام نشود.

خانواده این نظامیان خطاب به گالانت و هالیوی گفتند: دیگر ما به شما اعتماد نداریم، ورد به رفح می‌تواند دام مرگباری باشد.

گفتنی است این درخواست از سوی خانواده‌های نظامیان صهیونیست در حالی اعلام می‌شود که بنیامین نتانیاهو بر عزم خود جهت ادامه جنگ پافشاری می‌کند.

محدودیت‌ها و تنگناهای رژیم صهیونیستی برای حمله به رفحبلینکن: حمله به رفح خسارتی فراتر از انتظار به همراه داردرسانه عبری: ریاض اسرائیل را درباره هر حمله به رفح تهدید کردحمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات خواهد شدطرح رژیم اسرائیل برای حمله به رفح اعلام شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خانواده نظامیان اسرائیلی هم به معترضان جنگ پیوستند
  • اعزام ۵ بالگرد اسرائیلی به غزه برای انتقال نظامیان مجروح
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • جنجال مراسم «چهارمین عروسی» فرمانده طالبـان | او ایران را به حمله نظامی تهدید کرده! | فیلم
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • 3 کشته در سانحه رانندگی محور صوفیان شبستر
  • نظامیان آمریکا و روسیه در نیجر در پایگاهی واحد مستقر هستند
  • بازخوانی یک جنایت
  • کشته شدن فرمانده نظامی سرایا القدس در درگیری با تشکیلات خودگردان (+عکس)