Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@00:25:09 GMT

برف و توفان در اروپا ۱۴ قربانی گرفت

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۱۹۶۹۷

برف و توفان در اروپا ۱۴ قربانی گرفت

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی بی بی سی، بارش سنگین برف و توفان در اروپا دستکم ۱۴ قربانی گرفته است.

دمای هوا در روستایی در شمال یونان به سطح بی سابقه منفی ۲۳ درجه سانتیگراد رسید. خطر ریزش بهمن در بخش‌هایی از آلپ و نروژ به بالاترین میزان رسیده و کارشناسان هواشناسی درباره بدتر شدن آب و هوا هشدار داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر نقاط اروپا نیز آب و هوای زمستانی صحنه‌هایی غیرعادی ایجاد کرده است. سواحل آتن که همواره آفتابی بود، اکنون پوشیده از برف است. چند نفر در یونان بر اثر توفان و سرمای شدید هوا جان خود را از دست دادند. اما آلپ، اتریش و جنوب آلمان بیش از همه تحت تاثیر برف و توفان قرار گرفته اند. شرایط نامساعد هوا اختلال جدی در رفت و آمد روزانه شهروندان آلمانی ایجاد کرده است به طوری که با تاخیر‌های طولانی در حرکت قطار‌ها و راهبندان شدید رو به رو هستند.

ریزش بهمن مایه اصلی نگرانی است به طوری که در بسیاری از مناطق آلپ و نروژ بالاترین سطح هشدار درباره ریزش بهمن وجود دارد. در اتریش شش کودک از بهمن نجات یافتند، در حالی که چهار تن دیگر در زیر برف مدفون شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتحادیه اروپا حوادث طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۹۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی از بناهای تاریخی در گذشته چگونه به نظر می رسیدند (عکس)

معبد پارتنون یونان باغ‌های معلق بابل لپتیس مگنا یک شهر باستانی در لیبی معماری هترا در عراق غول رودس در یونان هرم بزرگ جیزه در مصر آرامگاه هالیکارناس در شهر بودروم ترکیه فانوس اسکندریه در مصر معبد آرتمیس در ترکیه کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اتفاق خوب برای حاج صفی در یونان
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان ماندنی شد؟
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان؟
  • دیدنی های امروز؛ توفان اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین از آمریکا تا اروپا
  • آیین زورخانه ای به مناسبت اولین سالگرد نکوداشت پهلوان بهمن ضیایی
  • نخست وزیر یونان: سیستم دفاع هوایی برای اوکراین نداریم
  • یونان ارائه سامانه دفاع هوایی به اوکراین را رد کرد
  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • برخی از بناهای تاریخی در گذشته چگونه به نظر می رسیدند (عکس)