Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمان ضمن بازدید از طرح‌های اشتغال و توسعه در قلعه‌گنج گفت: بعضاً طرح‌هایی که توسط بنیاد مستضعفان در شهرستان قلعه‌گنج اجرایی شده دارای چرخه کامل توسعه و اشتغال هستند، به‌عنوان مثال در بخش دامداری چرخه کامل پرورش دام تا فرآیند تولید لبنیات یک نمونه منحصر بفرد بشمار می‌رود، هم‌چنین از دیگر زیرساخت‌های منطقه هتل مجهز قلعه‌گنج است که می‌تواند به توسعه این شهرستان کمک بسیاری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه دریافت خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن علیدادی‌سلیمانی» نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمان در حاشیه بازدید از شهرستان قلعه‌گنج اظهار کرد: بنیاد مستضعفان نگاه مردم شهرستان قلعه‌گنج را درعرصه کار و اشتغال کاملاً تغییر داده است، و بستری مناسب برای جذب سرمایه توسط سرمایه‌گذاران را فراهم کرده، بنیاد مستضعفان تا به اینجا به همگان اثبات کرده که همیار خوبی برای دولت است، و سند فعالیت مثبت آن در توسعه زیرساخت‌ها و تحول در شهرستان قلعه‌گنج است.

نماینده ولی‌فقیه در کرمان افزود: هدف اصلی بنیاد مستضعفان توسعه و پیشرفت همه جانبه شهرستان قلعه‌گنج بوده که آن را در دستور کار خود قرار داده است، توجه بنیاد در قلعه‌گنج تنها در یک زمینه خاص نبوده است، یعنی همه حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، معیشت و آموزش را در دستور کار قرار داده است، به بیان بهتر بنیاد در شهرستان قلعه‌گنج به فکر سرمایه‌گذاری نبوده و هدفش پیشرفت و ایجاد زیرساخت مناسب در منطقه بوده است.

علیدادی‌ خاطرنشان کرد: بنده همیشه در ذهن در رابطه با اهداف اقتصادی نگرانی داشته‌ام، که مردم در توسعه اهداف اقتصادی هیچ مشارکتی نداشته باشند و تنها به‌عنوان نیروی کار فعالیت کنند، اما هم‌اکنون شاهد این هستیم که با یاری بنیاد، مردم شهرستان قلعه‌گنج در کنار انجام فعالیت اقتصادی در حال یادگیری کار و حرفه هستند، این بدین معناست که بنیاد صرفاً بنگاه اقتصادی برای سرمایه‌گذاری در این منطقه راه‌اندازی نکرده، بلکه در حال آموزش کار به مردم این شهرستان است.

وی افزود: نگرانی بعدی بنده این بود که اهداف سازندگی در مناطق محروم، پیشرفت و توسعه همه جانبه را به‌همراه نداشته باشند، به‌عنوان مثال در زمینه اقتصاد پیش روند اما در حوزه فرهنگ و آموزش دچار عقب‌ماندگی شوند، بنیاد مستضعفان به این امر نیز توجه ویژه داشته است، چون زمینه‌های پیشرفت در همه امور شهرستان قلعه‌گنج را با هم پیش می‌برد، از این‌رو چون بنیاد به شهرستان قلعه‌گنج نگاه انتفاعی ندارد و نگاهش کمک‌رسانی و سازندگی بوده است، ان‌شاا... در آینده نیزموفق خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در کرمان یادآور شد: بنده هم قبل از انقلاب و هم بعد از انقلاب اسلامی بارها از این شهرستان بازدید داشته‌ام، از این‌رو باید عرض کنم که در این 40 سال که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد به اندازه 400 سال کار انجام شده است، تغییرات و توسعه شهرستان قلعه‌گنج را با تمام وجود حس کردم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بنياد مستضعفان قلعه گنج هتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۰۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بریتانیا بر لبه پرتگاه اقتصادی

سازمان همکاری و توسعه اقتصادی هشدار داد که اقتصاد بریتانیا در مسیر رشد اقتصادی کند پیش می‌رود، بنابراین از اکثر کشورهای همتای گروه هفت عقب خواهد ماند.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش سازمان همکاری و توسعه اقتصادی، تولید ناخالص داخلی بریتانیا در سال ۲۰۲۴ به میزان ۰.۴ درصد افزایش خواهد یافت که رشد کمتری نسبت به سایر اقتصادهای گروه هفت به غیر از آلمان را نشان می‌دهد، البته این رقم قبل از ثبت رشد یک درصدی در سال ۲۰۲۵ است.

این رقم عملکرد اقتصاد مالی محافظه‌کاران را نشان می‌دهد و ریشی سوناک آینده سیاسی خود را قبل از انتخابات عمومی در خطر می‌اندازد.

البته آخرین پیش‌بینی سازمان همکاری و توسعه اقتصادی برای رهبر محافظه‌کاران دردسر بیشتری ایجاد کرده است و نشان می‌دهد که محافظه‌کاران در مدیریت مالی بریتانیا مناسب عمل نکردند.

تورم امسال بریتانیا ۲.۷ درصد خواهد بود که بالاترین نرخ تورم در میان کشورهای گروه هفت خواهد بود و این در حالی است که سازمان همکاری اقتصادی و توسعه پیش‌بینی رشد اقتصاد بریتانیا در سال جاری را از ۰.۷ درصدی که در فوریه پیش‌بینی کرده بود به ۰.۴ درصد کاهش داد.

انتظار می‌رود که فقط آلمان در میان اقتصادهای پیشرفته گروه هفت که شامل کانادا، فرانسه، ایتالیا، ژاپن و ایالات‌متحده است، عملکرد بدتری داشته باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری قریب الوقوع از سد قیز قلعه‌سی
  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • دستاوردهای ذوب آهن اصفهان در خدمت توسعه کشور است
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • افتتاح سد قیز قلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان
  • عملیاتی کردن دستاوردهای علمی؛ ریشه پیوند دانشگاه و جامعه است
  • تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است
  • تشریح دستاوردهای خراسان جنوبی از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • بریتانیا بر لبه پرتگاه اقتصادی
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است