Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-04@13:45:01 GMT

دربی نشینان سابق در حوالی صدر جدول

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۲۰۱۵۰

به گزارش پارس نیوز، 

تیم های وینکو بگوویچ و محمود فکری در طی سال های حضورشان در لیگ دسته اول همیشه گربه سیاه یکدیگر بوده اند و آنها که در ابتدای فصل صدرنشین بوده اند حالا با وجود بالانشینی شاگردان کاظمی می خواهند که صدر را از آنها پس بگیرند و جایگاهی که با تلاش به دست آوردند را از سرخپوشان بگیرند. 

 

گل گهر در هفته اول دور رفت بازی مقابل شاهین بازی را با نتیجه تساوی به پایان رساند ضمن آنکه آنها معتقد بودند که داوری علیه آنها بوده و به ناحق پیروزی را از آنها سلب کرده اند از همین رو سیرجانی ها در شهر خودشان قصد انتقام گیری از کسانی که باعث از دست رفتن آن امتیاز بوده اند را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نکته جالب توجه این مصاف تجربه وینکو با سرخپوشان پایتخت و فکری با آبی پوشان استقلال است که این دیدار را جذاب خواهد کرد. البته محمود فکری سال گذشته هم با در دست داشتن هدایت نفت مسجدسلیمان باعث عقب نشینی و دوری شاگردان بگوویچ از صعود به لیگ برتر شد و شکست بوشهری ها برای این سرمربی کروات و شاگردانش یک هدف بزرگ است و آنها در صورت پیروزی در این دیدار و توقف سرخپوشان مقابل اروند دوباره جایگاه صدر را از حریفان پس خواهند گرفت.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: گربه بازی پایتخت استقلال نفت عقب نشینی لیگ برتر استقلال پایتخت جدول گربه لیگ برتر پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۰۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، شاگردان اوسمار ویرا امروز از ساعت ۱۱:۴۵ در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند.

پیش از شروع تمرین و در جلسه فنی نکاتی به بازیکنان گوشزد شد. سپس بازیکنان در سالن وزنه حاضر شده و به حرکات کششی و نرمشی پرداختند.
در قسمت بعد سرخپوشان به زمین آمدند و در یک چالش جذاب بازی گلف که از سوی مربیان طراحی شده بود شرکت کردند. بازیکنان باید در گروه‌های ۴ نفره توپ را از فاصله‌ای مشخص به گونه‌ای هدایت می‌کردند که در کنار پرچم قرار بگیرد.

این تمرین در فضایی شاداب و همراه با کری‌خوانی انجام شد.
پرسپولیس امروز بدون مصدوم تمرین کرد.

کد خبر 6095811

دیگر خبرها

  • یک دستیار دیگر گل‎محمدی هم آمد
  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی
  • ویژه برنامه‌های شبکه دو به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب را لرزاند
  • شکست ناپذیری نویدکیا در دربی کرمان دو رقمی شد
  • تساوی دربی استان کرمان | مس رفسنجان ۱-۱ گل گهر سیرجان
  • مس با محرم دربی استان را هم نباخت
  • زلزله سیرچ را لرزاند؛ اعزام ۲ تیم امدادونجات به منطقه