Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@03:20:09 GMT

تصادف شدید پراید با تیر برق

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۲۰۵۴۶

تصادف شدید پراید با تیر برق

خبرگزاری ایسنا: «وحید جوادی» افزود: طی تماس تلفنی که با مرکز سامانه ۱۲۵ حاصل شد به محض اطلاع سریعاً یک دستگاه خودروی سنگین با تجهیزات کامل همراه آتش‌نشانان به محل مورد نظر اعزام شد.

وی اظهارکرد: مأموران آتش‌نشانی به محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی و جهت جلوگیری از انفجار ابتدا سر باطری و برق خودروی پراید را قطع کردند و با بررسی محل نشت بنزین با استفاده از خاک موجود در محل و داشتن کپسول پودر و گاز مانع از بروز خطر انفجار در محل تصادف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوادی با بیان این‌که در این زمینه دو تن از سرنشین‌های خودروی پراید مصدوم و جهت مداوا با هماهنگی نیرو‌های ۱۱۵ به یکی از بیمارستان‌های شهر انتقال داده شدند، گفت: علت حادثه توسط کارشناسان سازمان و عوامل راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر در ادامه با بیان این‌که بر اثر گرمی هوا گاهی خودرو‌ها آتش می‌گیرند، توضیح داد: حجم مایعات از جمله بنزین بر اثر فشار کم نمی‌شود، اما حجم گاز از جمله هوا بر اثر فشار کم می‌شود و وقتی که بنزین می‌زنیم باک ماشین هنوز پر نشده سر می‌رود و به اصطلاح باک هوا می‌گیرد.

جوادی با اشاره به این‌که بعد برخی افراد شروع می‌کنند با شاسی شیلنگ قطع و وصل کردن تا بالاخره باک کاملاً پر شود که این خطرناکترین است، چون سازنده باک خیلی راحت می‌توانست آن را طوری طراحی کند که هوا نگیرد و باک کاملاً با بنزین پر و لبریز شود.

وی تصریح کرد: هوای آخر باک به‌علت این است که اگر گرمای زیاد هوا حجم بنزین را افزایش داد متراکم بشود و از ترکیدن لوله‌ها و باک جلوگیری شود، پس بنابراین هرگز باک را حتی در زمستان لبریز از سوخت نکنید.

منبع: فردا

کلیدواژه: تصادف پراید تیر برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۰۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا

یک دستگاه خودوری حامل سوخت در ایالت کنکتیکت آمریکا دچار حریق شد که بر اثر آن انفجار مهیبی رخ داد.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم
  • ارائه خدمات توان بخشی در اردوی جهادی توان آوران در حاشیه شهر مشهد
  • تصادف زنجیره ای در آزاد راه شیراز _ اصفهان
  • فیلم/انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا
  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید
  • تصادف شدید جاده سلماس در آذربایجان غربی (فیلم)
  • تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی 
  • تجلیل از ۷۰ سال خدمت علمی آیت الله جوادی آملی
  • تجلیل از آیت‌الله جوادی آملی به مناسبت روز معلم
  • شهید جوادی را بهتر بشناسید