Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول اعزام مبلغ موسسه سیره شهدا گفت: محور قرار دادن روایت دفاع مقدس و آن چه که جامعه از ما می‌خواهد و ترویج سیره شهدا و آموزه‌های انسان سازی که جامعه به آن نیاز دارد توسط موسسه سیره شهدا پیگیری می‌شود. ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام رضا آبیار پیش از ظهر امروز در نخستین نشست تخصصی فعالان یادواره‌های شهدای کشور با محوریت پاسداشت چهل سال حماسه و مقاومت که به همت شبکه ملی فعالان جهاد و شهادت در سالن جلسات مجموعه فرهنگی پلاک 313 مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: یکی از افتخارات موسسه سیره شهدا مهر تأیید مقام معظم رهبری به فعالیت‌های این موسسه است، ایشان در دیدار با اعضای این موسسه تاکید کردند که موسسه سیره شهدا نیازی را بر طرف کرده و دعا می‌کنم از سوی خداوند به شما کمک شود وکار خود را به خوبی دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: موسسه پژوهشی و آموزشی سیره شهدا دارای 3 معاونت فعال و در حال ادای تکلیف است و درحوزه مبنایی موسسه معاونت پژوهشی مشغول فعالیت است و اساتید حوزه علمیه در زمینه سیره ایثار و شهادت در این معاونت فعالیت می‌کنند.

مسئول اعزام مبلغ موسسه سیره شهدا بیان کرد: امروز محصول 20 سال آموزش و پژوهش موسسه سیره شهدا حضور در 200 یادواره شهدای سراسر کشور است و این موسسه مسئول اعزام راویان روحانی در مراسم یادواره شهدا است.

آبیار ادامه داد: بیش از 20 نفر از رزمندگان جبهه مقاومت که از طلاب هستند از موسسه سیره شهدا هستند و همچنین شهدایی در دفاع از حرم اهل بیت (ع) به شهادت رسیدند که آخرین آن شهید حجت الاسلام دهقانی بود.

رهروان شهدا باید به دنبال رفع مشکلات مردم باشندگردهمایی فعالان یادواره‌های شهدای کشور در قم آغاز به‌کار کرددایره‌المعارف شهدای استان اردبیل تدوین می‌شود

وی گفت: محور قرار دادن روایت دفاع مقدس و آن چه که جامعه از ما می‌خواهد و ترویج سیره شهدا و آموزه‌های انسان سازی که جامعه به آن نیاز دارد توسط موسسه سیره شهدا پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ ز

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۰۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای رودشتی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای رودشتی
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری