Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات خانه احزاب استان بوشهر با حضور معاون سیاسی استاندار بوشهر، مدیر کل سیاسی استانداری بوشهر و نمایندگان خانه احزاب ایران و نمایندگان احزاب و تشکل‌های سیاسی استان بوشهر برگزار شد و منتخبان خانه احزاب معرفی شدند. ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، ظهر امروز در آیین انتخابات خانه احزاب، اعضای شورای اجرایی و بازرس خانه احزاب استان بوشهر انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، از فراکسیون اصولگرایان علیرضا میر، احمد محتشم و محمد کشاورزی به عنوان عضو اصلی و حیدر دانایی فر نیز عضو علی البدل شورای اجرایی خانه احزاب استان بوشهر انتخاب شدند.

خانه احزاب استان بوشهر گشایش یافتجشنواره نوروزی خورموج اسفندماه برگزار می‌شود شرایط حذف کنکور برای 85 درصد از رشته محل‌ها اعلام شد


از فراکسیون مستقل‌ها و معتدل ها نیز خضر خلیلی، محمد صادق حاجیانی و مجتبی احمدی عضو اصلی و رقیه دامغانی عضو علی البدل شورای اجرایی خانه احزاب استان بوشهر انتخاب شدند.

از فراکسیون اصلاح طلبان نیز ماشاالله حیدر زاده، طاهره شمشیری و سیروس بنه گزی عضو اصلی شورای اجرایی خانه احزاب استان بوشهر و عباس برزگرزاده عضو علی البدل انتخاب شدند.

همچنین در این آیین کیوان حیدری به عنوان بازرس اصلی و حسین صفری بازرس علی البدل خانه احزاب استان بوشهر انتخاب شدند.

انتهای پیام/ن

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۰۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جامعه اسلامی مهندسین روز شنبه پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را با سرلیستی احمد نادری به مردم حوزه انتخابیه تهران معرفی کرد.

به گزارش ایرنا، اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از:

سرلیست: احمد نادری

سمیه رفیعی،

حسین نجابت،

عبدالحسین روح الامینی،

ابوالقاسم جراره،

زهره سادات لاجوردی،

علیرضا سلیمی،

صالح اسکندری،

محمدحسین حسین زاده بحرینی،

سمیه گلپور چمرکوهی،

علی اصغر پورمحمدی،

علی طهرانی مقدم،

سیدنظام الدین موسوی،

مجتبی رحماندوست،

مهدی شریفیان،

غلامحسین رضوانی.

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902807

دیگر خبرها

  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور+ اسامی و حوزه‌های انتخابیه
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر با حضور ناظران ویژه انضباطی + اسامی
  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • همایش سراسری توجیهی آموزشی زائران خانه خدا -بوشهر
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • سونامی لیست های انتخاباتی /خانه انقلاب هم کاندیداهایش را معرفی کرد +اسامی
  • رونمایی از لیست انتخاباتی شورای وحدت برای تهران+اسامی
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر، منصوب و معرفی شدند