Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: قاعده قدرت در نظام اسلامی، مردم هستند و شاهد هستید که با وجود عملیات نظامی دشمن، مردم اعتنایی ندارند. ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، سردار یعقوبعلی نظری عصر امروز در نشست هم اندیشی مدیران رسانه‌های خراسان‌رضوی در محل روزنامه خراسان اظهار داشت: در بسیج معتقد به حرکت از پائین به بالا هستیم، تقویت و احیاء جسارت و جوشش در این زمینه باید در دستور کار قرار بگیرد و اگر جایی، رکود و سکون وجود دارد به اهالی و فعالیت آنها بازمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امام رضا(ع) بیان کرد: جسارت، خمیرمایه اصلی بسیج است و باید در تمامی رده‌ها این جسارت تقویت شود و سطوح بالادستی نیز وظیفه نظارتی خود را در این زمینه انجام دهند.

سردار نظری با اشاره به ضرورت برقراری ارتباطات عرضی در میان نیروهای انقلاب اسلامی عنوان کرد: باید اختلاف نظرات را بپذیریم و با وجود تمامی این اختلافات به سمت و سوی وحدت و حبل الله حرکت کنیم و البته مصادیق این حبل الله از سوی رسانه‌ها باید تدوین و شاخص بندی شود.

وی گفت: اگر در حوزه وحدت قائل به وحدت کمی باشیم قطعا خروجی وحدت کیفی نیز از آن استخراج خواهد شد و کارکردها هم بهبود پیدا خواهد کرد؛ انقلاب اسلامی در عرض و طول و البته در استحکام فکری آن قدر بزرگ است که سلایق و اندیشه‌های مختلف را در درون خود جای می‌دهد و حوزه‌های انقلاب را نباید محدود کنیم.

نابودی شاه با وحدت و همدلی ملت ایران محقق شد/ قیام 19 دی آرزوی نظام اسلامی را محقق کردامام جمعه کرمان: رعایت وحدت و ایجاد همدلی راه برون‌رفت از مشکلات فعلی کشور استدفاع مقدس با وحدت، ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری به ثمر رسید

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: جنس و اهداف و ماهیت نظام اسلامی مبتنی بر مسائل مادی نیست که بر این اساس بخواهیم به ارزیابی انقلاب اسلامی بپردازیم؛ قاعده قدرت در نظام اسلامی، مردم هستند و شاهد هستید که با وجود عملیات نظامی دشمن، مردم اعتنایی ندارند و همچنان پای کار نظام و انقلاب هستند.

سردار نظری افزود: ما در مشهد مبنایی به نام امام رضا(ع) داریم که تمامی حرکات فرهنگی ما باید حول محور این سیره مبارک صورت بگیرد، رسالت رسانه نیز در این میان، جامعه‌سازی براساس توجه به این سیره و سنت است و نمی‌توان به صورت تک بعدی به این مسئله نگریست.

انتهای پیام/ ز

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۱۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود

فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع است بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی روز پنجشنبه با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد و اظهار کرد: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم‌افزایی ارتش، وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

وی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‌افرا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

امیر سرلشکر موسوی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

وی، عملیات وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع دانست و از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسالت کرد.

کد خبر 747788

دیگر خبرها

  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار