Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: پسر جوان که پس از قتل برادرش پا به فرار گذاشته بود در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، شامگاه چهارشنبه 19 دی ماه سال جاری ماموران کلانتری 173 امین‌آباد در جریان درگیری 2 برادر در شهرک فیروزآباد قرار گرفتند.

ماموران با حضور در محل درگیری مشاهده کردند که یکی از برادرها از ناحیه شکم هدف ضربه چاقو قرار گرفته و خیلی زود این جوان از سوی امدادگران اورژانس به بیمارستان فیروزآباد منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحقیقات ابتدایی نشان از آن داشت که برادر جوان پس از زخمی کردن برادرش از صحنه متواری شده و پا به فرار گذاشته است.

تجسس‌های میدانی ادامه داشت تا اینکه صبح امروز – پنج شنبه – مسئولان بیمارستان در تماس با ماموران کلانتری از مرگ پسر جوان خبر دادند.

همین کافی بود تا با جنایی شدن این پرونده تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای دستگیری عامل این جنایت برادرکشی وارد عمل شدند.

وی اظهار داشت: ردیابی‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ظهر امروز پنج شنبه، کارآگاهان موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل فراری شدند و پس از هماهنگی با مقام قضایی این جوان در مخفیگاهش دستگیر شد.

بنا به این گزارش، سرهنگ علی ولی پور گودرزی ، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر به رکنا گفت: متهم همان تحقیقات ابتدایی به قتل برادرش اعتراف کرده و تجسس‌ها برای بررسی های بیشتر و انگیزه این برادرکشی ادامه دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این 2 مرد را می‌ شناسید؟ آنها دزدان بی شرم تهرانی هستند! + عکس چهره باز اعدام مرد لواط کار در ملاعام / صبح امروز در کازرون اجرا شد گفتگو با مجید بیخیال که دست سارا زن جوان همسایه را رو کرد +فیلم و عکس زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد پایان وحشتناک خوشگذرانی جوان 20 ساله شهرستانی با زن میانسال تهرانی / امید در ترکیه چه می کرد؟ 4 مامور آب دست و پای زن تهرانی را بستند و داماد بی غیرت سراغ مادرزنش رفت ! رسوایی دیگر برای شبکه من و تو و گوگوش خواننده لس آنجلسی+ عکس پسر سیرجانی در گروه " پسران بد " چه می کرد؟ / پشت پرده پرونده شکنجه تهرانی + فیلم و عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا راز هولناک اشک های دختر 12 ساله مشهدی در کلانتری ربودن جسد دختر 18 ساله از قبر برای ازدواج با ارواح + عکس انتشار فیلم لحظه دستگیری نازنین زاغری در فرودگاه + جزییات جزییاتی ناگفته از رقص دختران در اینستاگرام! / مائده چرا جنجال کرد! + عکس های مختلف افشاگری مینا وحید درباره بازیگران زن تلویزیون + فیلم و عکس بی آبرویی های تصویری از زهرا امیرابراهیمی و هلالی تا زیبا بروفه و شهریاری/خشونت اینستاگرامی! + جزییات فیلم درخواست عجیب یک قاتل از خبرنگاران +عکس و فیلم درخواست ناشایست معلم از دانش آموزش در کلاس نقاشی / او باید چه می کشید؟ + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: جنایی فرار پلیس جنایت قاتل قتل اخبار حوادث قاتل فرار درگیری خونین دستگیر شد برادر عکس فیلم دختر زن صبح فضای مجازی مرد پسر سیرجان پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۱۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران

 سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت از انباری خانه‌ای در شرق تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد یک مرد جوان در ساعات پایانی شب به پارکینگ خانه مراجعه و پس از شکستن درب انباری اقدام به سرقت لوازم با ارزش کرده و پس انجام اعمال مجرمانه با موتورسیکلت خود متواری شده است.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی کردند و متوجه شدند وی به خانه‌های زیادی در شرق تهران دستبرد زده است.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: پس از کشف این سرنخ مهم در پرونده کارآگاهان با روش‌های علمی و بررسی‌های موشکافانه مخفیگاه متهم را در شرق تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی وی را طی یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران خاطر نشان کرد: متهم پس از انتقال به پایگاه چهارم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر ۴۰ فقره سرقت انباری از خانه‌های شهروندان به ارزش یک میلیارد ریال در نقاط مختلف شرق تهران اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه مقادیری اموال مسروقه از مخفیگاه متهم کشف شده است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر مال باختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • ۷۷ درصد از مستاجران تهرانی موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند
  • اعتراف سارقان موتورسوار در اتوبان امام علی(ع) | گریه های موبایل قاپ جوان | اصلا چاقو نداریم ... + ویدئو
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • سفر به تهران قدیم؛ ۹۰ سال پیش تهرانی‌ها چه آبی می‌نوشیدند؟ (+عکس)