Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@09:05:39 GMT

لیگ یک؛ شوک افاضلی به مدعی صعود

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۲۱۰۹۳

لیگ یک؛ شوک افاضلی به مدعی صعود

هومن افاضلی در یکقدمی بهترین نتیجه این هفته لیگ دسته اول ناکام ماند و در نهایت به یک امتیاز برابر تیم مدعی صعود پاکدشت رضایت داد.

به گزارش "ورزش سه"، هومن افاضلی و تیمش تنها چند دقیقه برای دستیابی به سه امتیاز فاصله داشت اما تیمش که در آستانه یک شوک بزرگ به فرهاد کاظمی و تیمش بود در نهایت به یک امتیاز بازی رضایت داد و به تساوی یک بر یک دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در شرایطی که به نظر می‌رسد سرخپوشان پاکدشت کار آسانی در خانه برابر کارون اروند پیش رو داشته باشند و موفق شوند با کسب امتیازات این بازی جایگاه خود را در جمع مدعیان تثبیت کنند، دو تیم با تساوی در نیمه اول به کار پایان دادند. در نیمه دوم اما کارون اروند با گلی که به ثمر رساند سرخپوشان را در شوک برد اما گل دقایق تلف شده مانع از تکمیل این اتفاق شد.


هومن افاضلی که به تازگی هدایت خرمشهری‌ها را برعهده گرفته، موفق شده با جذب نفرات مدنظر خود در گام اول از نیم فصل دوم به نتیجه خوبی دست یابد. سرمربی سابق نفت تهران و صبای قم در این دیدار ترکیب تیمش را با این نفرات روانه زمین کرد: محمدحسین ناییجی، علی مغنمیان، جابر یوسفی، رضا اسدی، مهدی عسکری، کریم احمدی، امین رضایی، سعید حیدری، یاسر وکیلی، علی پور محمد و محمدجواد محمدی


فرهاد کاظمی نیز که یکی از صاحبنام‌ترین بازیکنان را در ترکیب تیم خود دارد، با صدرنشینی در لیگ دسته اول تا پایان هفته پانزدهم به دنبال کسب امتیاز حداکثری از این بازی خانگی بود اما در نهایت با غافلگیری تیمش مواجه شد. 


در این دیدار سرخپوشان پاکدشتی در دقایق ابتدایی بازی را در دست گرفتند و فشار زیادی روی دروازه اروند شکل دادند اما رفته رفته بازی به تعادل کشیده شد. نیمه اول بازی با تساوی خاتمه یافت و در شرایطی که انتظار می‌رفت سرخپوشان با توجه به صدرنشینی مقابل حریف خود با قدرت و ایجاد موقعیت بیشتر نیمه دوم را شروع کنند، علی پورمحمد با گل خود در دقیقه 65 شوک بزرگی به اردوگاه تیم فرهاد کاظمی وارد کرد. بعد از دستیابی به این گل ارزشمند اروندی‌ها لایه‌های دفاعی خود را برای محافظت از نتیجه شکل دادند و استراتژی دفاعی‌تری را پیش گرفتند تا حملات سرخپوشان راه به جایی نیابد. با اعلام 5 دقیقه وقت تلف شده برای این بازی انتظار می‌رفت آنها موفق شوند همچنان از این گل محافظت کنند در دقیقه 94 مقاومت آنها شکسته شد و گل تساوی را دریافت کردند.


با این تساوی سرخپوشان پاکدشت با 33 امتیاز و تفاضل گل برتر در صدر باقی ماندند و اروندی‌ها هم با 14 امتیاز در رده پانزدهم حضور یافتند این در حالی بود که سه امتیاز می‌توانست زمینه حضور آنها تا رده یازدهم جدول را نیز فراهم آورد.

کارون اروند خرمشهر سرخپوشان پاکدشت دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کارون اروند خرمشهر سرخپوشان پاکدشت دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۱۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی استقلال 2 - ذوب آهن 1

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بازدید 14 در جریان رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال 1402-1403، استقلال تهران در یک بازی حساس ذوب آهن را 2 بر یک شکست داد و صدرنشینی‌اش را حفظ کرد. مجید علیاری در دقیقه 6 برای ذوب آهن گل زد و دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند. جلال الدین ماشاریپوف روی پاس محمدحسین مرادمند در دقیقه 64 گل اول استقلال را زد و بازی را به تساوی کشاند و در حالی که به نظر می‌رسد استقلال با تساوی صدر را از دست داده، گوستاوو بلانکو روی پاس جعفر سلمانی در دقیقه 93 گل دوم آبی پوشان پایتخت را زد و بدین ترتیب تیم نکونام به خوش شانسی سه امتیاز این بازی را از آن خود کرد. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • عزت‌‎اللهی در نقش مهندس الاهلی!
  • خلاصه بازی استقلال 2 - ذوب آهن 1
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • یوونتوس با الگری در بن بست؛ کسب ۱۴ امتیاز از ۱۴ هفته اخیر سری آ
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو با حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی