Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای خاص با صحبت‌های اخیر خود، همچنان هدف شایعات قرار خواهد گرفت.

طرفداری- ژوزه مورینیو این بار شخصا احتمال بازگشت خود به بنفیکا را رد کرد.

به گزارش سایت گل، مورینیو که در ابتدای دوران سرمربیگری خود مدت کوتاهی در بنفیکا مشغول شد، این روزها پس از اخراج از منچستریونایتد به عنوان یکی از گزینه‌های تیم رده سومی لیگ پرتغال مطرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال او در جدیدترین مصاحبه خود گفته است:

دامن زدن به داستان‌های خبری را دوست ندارم ولی هیچ قصدی برای کار کردن در پرتغال ندارم. بهترین راه احترام گذاشتن به باشگاهی بزرگ (بنفیکا) و یک رییس عالی (لوئیس فیلیپه ویرا) این است که بگویم سراغ من نیامده‌اند. 

گفته می‌شود رئال مادرید و اینتر، دو باشگاه سابق مورینیو، علاقه مند هستند تا بار دیگر با او همکاری کنند. وقتی از آقای خاص در مورد احتمال بازگشت به لالیگا یا سری آ سوال شد، پاسخ او از این قرار بود:

بازگشت به باشگاهی که قبلا در آن حضور داشته‌اید، افتخاری عظیم است ولی من در حال صحبت کردن با شما هستم و با شخص دیگری صحبت نخواهم کرد. دوست دارم همیشه حرف از من نباشد و بهترین راه برای اطمینان حاصل کردن بر سر این موضوع این است که خودم حرفی نزنم. 

حالا حق دارم تا آرامش داشته باشم، منتقد خودم باشم و تمام تجارب خودم طی سالیان اخیر را بررسی کنم. می‌خواهم فکر کنم و برای گام بعدی آماده شوم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۱۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات

به گزارش "ورزش‌ سه"، سپاهان روز آینده از ساعت 19:30 در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف استقلال آبی پوش ملاثانی می‌رود و مورایس در این مسابقه چند بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

یکی از این بازیکنان محمد دانشگر است که در مصاف با صنعت نفت در آبادان دچار مصدومیت از ناحیه کتف و دررفتگی شد و از آن مسابقه تاکنون شرایط حضور در تمرینات گروهی را نداشته است.

با این حال از همان روزهای ابتدایی مصدومیت شوق بازگشت به ترکیب در دانشگر دیده می‌شد و او در آخرین مصاف طلایی پوشان اصفهانی که مقابل ملوان برگزار شد، همراه تیم به انزلی سفر کرده بود تا اشتیاق خود را از بودن کنار تیم نشان بدهد.

تصویری از دانشگر در آخرین تمرین سپاهان منتشر شده که نشان می‌دهد او در تمرین تیم حضور دارد و در حال انجام کار با توپ است تا امیدواری هواداران سپاهان نسبت به بازگشت این بازیکن در هفته‌های حساس پایانی لیگ برتر و جام حذفی افزایش یابد.

دیگر خبرها

  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون
  • علیرضا بیرانوند آماده بازگشت به میادین + ویدئو
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • اثرگذاری مثبت مرد پرتغالی 8 ساله سپاهان (عکس)
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • اعطای دکترای افتخاری به رییسی