Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@23:35:34 GMT

لیگ بسکتبال؛ پیروزی نفت با درخشش داورپناه

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۲۲۰۳۹

لیگ بسکتبال؛ پیروزی نفت با درخشش داورپناه

در آغاز هفته نهم لیگ برتر بسکتبال، تیم‌های نیروی زمینی، نفت آبادان و شیمیدر تهران حریفان خود را شکست دادند.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از تسنیم در آغاز هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر بسکتبال، تیم‌های نیروی زمینی، نفت آبادان و شیمیدر تهران به ترتیب مقابل پدافند دزفول، شهرداری گرگان و آویژه صنعت به پیروزی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بازی نخست که در سالن رحیمی مشهد برگزار شد، تیم آویژه صنعت با نتیجه 57 بر 79 از میهمان خود شیمیدر تهران شکست خورد. شیمیدر در کوارتر نخست با نتیجه 15 بر 5 به پیروزی رسید. آرمان زنگنه با 20 امتیاز، 3 ریباند و 3 پاس گل، موثرترین بازیکن شیمیدر و صالح فروتن با 15 امتیاز، 12 ریباند و 2 پاس گل، موثرترین بازیکن آویژه صنعت بودند.

 

در بازی دیگر که در سالن آزادی تهران برگزار شد، تیم‌های نظامی لیگ به مصاف هم رفتند که تیم نیروی زمینی با نتیجه 77 بر 73 میهمان خود پدافند دزفول را شکست داد. پیام کیانی 29 امتیاز،‌8 ریباند و 3 پاس گل و رضا رنجبر 17 امتیاز، 12 ریباند و 3 پاس گل برای نیروی زمینی داشتند. ابراهیم بیگی هم 22 امتیاز و 9 ریباند برای رعد پدافند داشت.

 

در بازی سوم هفته نهم، تیم نفت آبادان که هفته گذشته از پتروشیمی شکست خورده بود با نتیجه 89 بر 79 میهمان خود شهرداری گرگان را در سالن 17 شهریور آبادان شکست داد. محمد حسن‌زاده 18 امتیاز و 12 ریباند، سعید داورپناه 27 امتیاز مهدی مرادی 17 امتیاز برای نفت و عدنان دورقی 23 امتیاز و 6 ریباند برای شهرداری گرگان به نام خود ثبت کردند.

 

در بازی دیگر امروز، پگاه و ذوب آهن به مصاف هم رفته‌اند.

 

  لیگ برتر بسکتبال بسکتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۲۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه

تیم فوتبال چلسی در دیدار معوقه هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۲ بر صفر مقابل تاتنهام پیروز شد.

به گزارش ایسنا، چلسی در دیداری عقب افتاده از هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۲ بر صفر مقابل تاتنهام پیروز شد و ۳ امتیاز این دیدار را به دست آورد.

تروو چالوبا (دقیقه ۲۴) و نیکلاس جکسون (دقیقه ۷۲) در این دیدار برای آبی های لندن گلزنی کردند.

چلسی اکنون با ۵۱ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد. تاتنهام نیز سومین شکست متوالی خود را متحمل شد و با ۶۰ امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

در دیدارهای آتی چلسی در خانه به مصاف وستهم و تاتنهام به دیدار لیورپول خواهد رفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پاداش درخشش ستاره رئال: دوباره فیکس
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • بسکتبال NBA | پایان فصل برای تیم هایی که فقط رویابافی بلد بودند!
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس
  • سوغات امید از دیار نصف جهان/ تدبیرمدیران نساجی در اعزام هوادار جواب داد
  • هوادار با مسعود شجاعی پرواز می‌کند
  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا