Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر مجمع تشخیص‌ گفت: آمریکا را در حوزه دفاع و امنیت کنار زدیم و امروز دستاوردهای موشکی و اقتدار دفاعی ما زبانزد دوست و دشمن است. آفتاب‌‌نیوز : محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش تبیین دستاوردهای 40ساله انقلاب اسلامی، اظهار داشت: برخی ارکان یک جامعه مانند تابلوهایی هستند که اگر بازآفرینی و بازنمایی نشوند، منجر به ایجاد شبهه، تردید و گم کردن راه و مسیر خواهند شد و دوران باشکوه و عزت‌آفرین دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و موضوع ولایت فقیه از جمله این ارکان به‌شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی افزود: نسل پرشور و جدید که از ذهنیت تاریخی نسل قبل برخوردار نیست به این هدایت‌گری نیاز داشته و چهل‌سالگی انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای تبیین و بازنمایی دستاوردهای این انقلاب شکوهمند و الهام‌بخش است.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری خباثت و توطئه‌های استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی، آمریکا را منشأ چالش‌ها علیه ملت ایران عنوان و تصریح کرد: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، تقابل انقلاب اسلامی و آمریکا به یکی از مهم‌ترین مقاطع خود رسیده و 22 بهمن امسال فرصت مناسبی است تا پاسخی محکم به همه کینه‌توزی‌های آمریکا و سردمداران آن داده شود.
رضایی با بیان اینکه "با گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی تقریباً در تمامی زمینه‌ها پیشرفت داشته‌ایم"، گفت: در برخی ابعاد، پیشرفتها شگرف و در برخی حوزه‌ها در حد انتظار نبوده است؛ در هر صحنه‌ای که آمریکا را کنار زده و انقلابی عمل کردیم، نتایج معجزه‌گون و بسیار امید‌بخش و در هر حوزه‌ای که به توان و ظرفیت‌های داخل کم‌توجه بوده‌ایم، هنوز هم با مشکلات و موانعی روبه‌رو هستیم.
وی افزود: ما با عمل انقلابی و جهادی آمریکا را در حوزه دفاع و امنیت کنار زدیم و امروز دستاوردهای موشکی و اقتدار دفاعی ما زبانزد دوست و دشمن است، اما در حوزه‌های اقتصاد و فرهنگ، متأسفانه هنوز هم با چالش‌ها و مشکلاتی مواجه هستیم و تا زمانی که با الگوهای بومی و مبتنی بر مبانی اسلامی خود عمل نکنیم و آمریکا را از این صحنه‌ها خارج نکنیم، به رشد و شکوفایی نخواهیم رسید.
دبیر مجمع تشخیص مصلح نظام در پایان با تذکر اینکه "دشمنان ما امروز در صدد تضعیف روحیه مقاومت، ایثار و شهادت‌طلبی نزد ملت ایران و خاموش کردن این تصاویر نورانی و الهام‌بخش هستند"، بر ضرورت شناخت دقیق [نقشه‌های دشمن] و عدم اعتماد به دشمن و پرهیز از ساده‌اندیشی و ساده‌انگاری تأکید کرد.
منبع: تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محسن رضایی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۲۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند

 

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست توطئه های جدید دشمن علیه ملت ایران اظهار کرد : یاس و نومیدی که شامل حال دشمنان شده آنها را از این مسیر باز نداشته و آنان اکنون در حال اندیشیدن تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و بنابراین باید بسیار هوشیارانه عمل  ودائما آنان را رصد کنیم .

او افزود: طی چهل و پنج سال عمر انقلاب اسلامی شیطان بزرگ و پیروان او دائما در سیاست‌های خود علیه جمهوری اسلامی شکست می‌خورند اما باز هم اقدام به توطئه گری می‌کنند. 

مصباحی مقدم متذکر شد: یکی از مسائلی که باید بسیار به آن اهتمام داشته باشیم تربیت کودکان و نوجوانان است تا نسل جدید تحت تاثیر القائات دشمنان قرار نگیرد .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این امر نیازمند آموزش و استفاده از استراتژی دشمن شناسی است بنابراین ضمن ناامید کردن دشمن در عرصه های مختلف باید همواره مراقب باشیم تا به واسطه آنان از روزنه های دیگر گزیده نشویم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • مخبر: تهران علاقه‌مند به گسترش مناسبات خود با بورکینافاسو است
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است
  • محسن رضایی: غرب دست از حماقت بردارد
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند