Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-05@05:21:25 GMT

طلاق، این زن را ثروتمندترین زن جهان می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۲۲۱۶۳

طلاق، این زن را ثروتمندترین زن جهان می‌کند

نکته مهم اینجاست که مک کنزی، این زن نویسنده و صاحب ۴ فرزند به زودی با کسب ۶۸ میلیارد دلار، ثروتمندترین زن جهان خواهد شد.

مک کنزی ۴۸ ساله اگر نیمی از ثروت جف بزوس را بگیرد، ثروتمندترین زن جهان خواهد شد. خبر طلاق جف بزوس و همسرش مک کنزی خبرساز شد. کارشناسان می‌گویند ممکن است همسرش با کسب بخشی از ثروت بزوس، ثروتمندترین زن جهان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بزوس ۱۶ درصد از سهام آمازون ۱ تریلیون دلاری را در اختیار دارد و اغلب به او و مک کنزی والدین آمازون گفته می‌شود چرا که هر دو کنار هم کمپانی را راه اندازی کرده و توسعه داده اند.

داستان چه بود؟

جف بزوس، بنیان‌گذار و رئیس شرکت فروش آنلاین آمازون، بیش از ۱۳۷ میلیارد دلار دارایی دارد.. این زوج خبر جدایی‌شان را روز چهارشنبه (۹ ژانویه) در بیانیه‌ای مشترک در توییتر اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است: "پس از یک دوره طولانی تجربه عاشقانه و یک دوره آزمایشی جدایی، ما تصمیم گرفتیم که طلاق بگیریم و بقیه زندگی‌مان را به عنوان دوست ادامه دهیم. "

این زوج همچنین در بیانیه طلاق گفتند: "ما خیلی خوش‌شانس بودیم که یکدیگر را پیدا کردیم و شکرگزار تمام سال‌هایی هستیم که باهم گذراندیم. حتی اگر می‌دانستیم که بعد از ۲۵ سال جدا می‌شویم هم تمام آن کار‌ها را انجام می‌دادیم. ما به عنوان زن و شوهر زندگی فوق‌العاده‌ای داشتیم و یک آینده جذاب هم پیش روی ما است. با این که عنوان‌ها تفاوت خواهد کرد، اما ما به عنوان یک خانواده و دوستانی عزیز می‌مانیم. "

این دو نفر چهار فرزند دارند که یکی از آن‌ها را به فرزندی پذیرفته‌اند. جف بروس در حال حاضر ۵۴ ساله است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آمازون طلاق مک کنزی موسس آمازون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۲۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت اسلامی عراق: بندر حیفا را موشکباران کردیم

مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که بندر حیفا در مناطق اشغالی را با موشک ارقب هدف قرار داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی عراق تاکید کرد که بندر حیفا در مناطق اشغالی را با موشک ارقب هدف قرار داده است.

در این بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده است: رزمندگان ما، بندر حیفا در اراضی اشغالی فلسطین را با موشک کروز پیشرفته ارقب هدف قرار دادند.

دیگر خبرها

  • ۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می کند
  • مقاومت اسلامی عراق: بندر حیفا را موشکباران کردیم
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن
  • حمله بی‌سابقه با موشک کروز از خاک عراق به تل‌آویـو
  • ترینیداد و توباگو هم کشور فلسطین را به رسمیت شناخت
  • دانشگاه راتگرز نیوجرسی علیه اسرائیل بیانیه صادر می‌کند
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • هیئت حماس به قاهره می‌رود
  • روسیه: ارتش اوکراین ۹۳۰ نظامی دیگر را از دست داد