Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،نعمت الله اکبری رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان اصفهان در همایش یادمان روز ملی توسعه همزمان با ۲۰ دیماه سالروز شهادت امیرکبیر در موزه ملی مجموعه جهانی و تاریخی باغ فین گفت: وقتی خبر محاکمه دو پزشک اصفهانی را از تلویزیون به سبب کاربرد ایمپلنت تقلبی در ستون فقرات  و بدن بیماران شنیدم با خود گفتم «ما اقتصاد دانان،  برنامه ریزان و جامعه شناسان چقدر ایمپلنت تقلبی و پروتزهای غلط در‌ پیکره اجتماع گذاشتیم که کسی متوجه نیست و ما به ازای عینی ندارد و بابت آن محاکمه نیز نمی شویم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این مطلب که «تا دلت بخواهد ایمپلنت و پروتز تقلبی کار گذاشتیم و جایی محاکمه نمی شویم» افزود:  مشکلی که ما اقتصاد دانان و سیاست گذاران و برنامه ریزان داشتیم اینست که به دستاورد ها توجه نمی کنیم.

به گفته رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان اصفهان ،  ما دانشگاهیان، نخبگان، جامعه شناسان، عالمان سیاسی و سازمان ها متهمان ردیف اول هستیم.

اکبری، با تاکید بر اینکه بسیاری چیزها که افتخار ما بویژه علوم انسانی ها بود امروز دردسرساز شده است گفت: همه الگوهای برنامه ریزی ما توسعه را نابود کرد.

وی با تاکید بر لزوم پویش فکری ما به آینده پژوهی گفت: توسعه در گرو آینده پژوهی است.

رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان اصفهان ، در ادامه ورود خود از دوسال قبل تاکنون به سازمان برنامه اصفهان را یادآورشد و گفت: از  وقتی که آمدم بر روی دو موضوع مهم از جمله برج های کبوترخانه و قنات ها ی استان به جد در کنار مسایل دیگر خیلی وقت گذاشتم و اهمیت دادم.

اکبری ، تصریح کرد: ۴۴۸۰ قنات در استان اصفهان داریم که شاید ۴۰ میلیارد تومان سال گذشته با استدلال های خود برای نجات بخشی آن پول گرفتم.

به گفته وی، بیش از ۱۸۰۰ برج کبوترخانه در استان وجود دارد که به عنوان یک کارخانه بیولوژیک محسوب می شود و فقط هزینه احداث دارد  اما خراب شده است.

رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان اصفهان ، اظهارداشت: به طور قطع رد پای کشاورز و رعیت در نابودی آن نیست بلکه همه الگوهای برنامه ریزی ما آن را نابود کرد.

شایان ذکر است : یادمان روز ملی توسعه همزمان با ۲۰ دیماه سالروز شهادت امیرکبیر با سخنرانی محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان و حضور مسئولان استانی و شهرستانی در موزه ملی مجموعه جهانی و تاریخی باغ فین همراه با رونمایی از تمبر روز ملی توسعه با تصویر امیرکبیر و مرحوم دکتر عظیمی اقتصاددان معاصر برگزار شد.

این یادمان یک روزه با گشایش خانه موزه توسعه ایران در منزل مرحوم دکتر عظیمی در شهرستان آران و بیدگل ادامه دارد.

انتهای پیام/م

برگزاری یادمان روز ملی توسعه همزمان با ۲۰ دیماه سالروز شهادت امیرکبیر در مجموعه جهانی و تاریخی باغ فین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دندانپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۲۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اجتماع «فرمانده مهدی» در مهریز

ایسنا/یزد در آستانه سالروز میلاد فرخنده کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه (س)، اجتماع بزرگ «فرمانده مهدی» در مهریز برگزار شد.

این برنامه شامگاه یکشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه با حضور «ابوذر روحی» در پارک کوثر مهریز با استقبال گسترده مردم دارالولایه برگزار شد.

در این برنامه که به همت هیات شباب الحسن(علیه السلام ) برگزار شد، برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری اجرا شد.

قرار است این اجتماع به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر و به یاد یک هزار شهید دانش‌آموز استان یزد، امشب از ساعت ۲۰:۰۰ در میدان امیرچقماق یزد نیز برپا شود.

اجرای گروه سرود دختران سلیمانی و عادیات از دیگر برنامه‌های امشب این اجتماع خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • برگزاری اجتماع «فرمانده مهدی» در مهریز
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • پیمایش چهارگانه ۲۶۲ هزار کیلومتر از سطح کشور در برنامه هفتم توسعه به روش ژئوفیزیک هوابرد
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • تاکید ایران بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل
  • تاکید امیرعبداللهیان بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل
  • تحقیق و تفحص بین المللی برای محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی
  • ورودی کاشان از آزادراه امیرکبیر بازگشایی شد