Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@20:15:23 GMT

دغدغه شیرین تارتار برای انتخاب شماره یک(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۲۲۶۶۵

سرمربی پارس جنوبی جم کار سختی برای انتخاب دروازه بان تیمش در نیم فصل دوم دارد.

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی جم از ابتدای فصل جاری دو دروازه بان خوب در اختیار داشته است. احمد گوهری جوان و باانگیزه و رحمان احمدی باتجربه امسال وظیفه حراست از قفس توری زردپوشان جنوبی فوتبال ایران را برعهده داشته اند.


پارسی ها فصل را با احمد گوهری درون دروازه آغاز کردند و او در 9 بازی ابتدایی لیگ به میدان رفت و عملکرد خوبی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آن اما تارتار به رحمان احمدی میدان داد و بازی های پایانی نیم فصل اول را این دروازه بان سابقا ملی پوش برای پارس جم بازی کرد.


عملکرد خوب گوهری و احمدی در ماه های گذشته مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی را به یک دردسر شیرین انداخته؛ اینکه کدامیک از این دو دروازه بان درون قفس توری تیمش قرار بگیرند.

 


در تعطیلات نیم فصل گوهری و احمدی با انگیزه بالا کارشان را در تمرینات پارس و بازی های تدارکاتی دنبال می کنند و حالا مهدی تارتار مثل نیم فصل اول کار سختی برای انتخاب دروازه بان تیمش در نیم فصل دوم خواهد داشت. نکته قابل توجه اینکه در کنار این دو دروازه بان سینا حاجی وند جوان هم حضور دارد که با توجه به توانایی های فنی اش می تواند در صورت نیاز به میدان برود.


در بازی تدارکاتی روز گذشته پارس جنوبی و پیکان نیز نیمه اول رحمان احمدی به میدان رفت و در نیمه دوم گوهری وظیفه حراست از دروازه را برعهده داشت که هردوی آنها عملکرد خوبی داشتند.

 

 

 

پارس جنوبی جم رحمان احمدی احمد گوهری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم رحمان احمدی احمد گوهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۲۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل شماره پنج تیم ملی به یاد روزهای اوج شمسایی

به گزارش ورزش سه، کریمی که اولین گل ایران را در این دوره از مسابقات رساند یکی از بازیکنان مورد اعتماد وحید شمسایی است که هر وقت به کار گرفته می‌شود مفید، موثر و خلاق است.

این بازیکن 27 ساله که یک چپ پای کلاسیک است در این دیدار بارها دروازه حریف را مورد هدف قرار داد و علاوه بر دو گلی که به ثمر رساند با زیرکی پنالتی گرفت تا ایران به گل ششم برسد.

او گل پنجم ایران را روی فرار چشم‌نواز سالار آقاپور به سبک وحید شمسایی به ثمر رساند. کریمی در حالیکه مدافع حریف او را پشت قوس تحت فشار قرار داده بود، پشت به دروازه پاس زمینی سالار را گرفت، چرخید و با ضربه‌ای نرم اسمش را پای گل پنجم ایران ثبت کرد. گلی که یادآور روزهای اوج سرمربی خوش‌پوش تیم ملی بود.

کریمی که مچ بندی به رنگ پرچم ایران به می‌بندد بعد از گلزنی مقابل دوربین عکاسان شادی کرد.

دیگر خبرها

  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • عجیب‌ترین گل فصل پرسپولیس به نام آل‌کثیر
  • گوهری و نقشه برای دومین ضربه به پرسپولیس
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • مس رفسنجان ۱ (۵)-(۴) ۱ پیکان؛ صعودی سخت اما شیرین، دم عنایتی گرم!
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد
  • گل شماره پنج تیم ملی به یاد روزهای اوج شمسایی
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده