Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نقی مسکینی چهارشنبه شب در جلسه شرکت تعاونی توسعه و عمران مراغه اظهار داشت: این شرکت ها همچنین انجام طرح هایی که به دلیل رانت زا بودن، امکان واگذاری به بخش خصوصی را ندارند برعهده دارند.
وی گفت: بکارگیری سرمایه های خود مردم اصل اول در این شرکت هاست ایجاد می شود و قانون آن در سال 89 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی دیگر فعالیت های شرکت های تعاونی توسعه و عمران را بهسازی بافت های فرسوده و مسکن اجتماعی برشمرد و گفت: بافت فرسوده شهری و روستایی از طریق این تعاونی در اختیار شرکت های اقماری این تعاونی قرار گرفته و نوسازی می شود.
مسکینی به تاریخچه تشکیل این شرکت در مراغه اشاره کرد و گفت: این شرکت از 25 مرداد سال گذشته در راستای قانون اصل 44 و در سه حوزه کشاورزی، گردشگری و صنعت راه اندازی شده که باید با ایجاد زیرساخت ها، وارد مرحله عملیاتی شود.
وی گفت: تاکنون این شرکت در 69 شهرستان در کشور و چهار شهرستان چاراویماق، میانه، اسکو و مراغه در آذربایجان شرقی راه اندازی شده است.
مسکینی افزود: طبق قانون شرکت های تعاونی باید نیم درصد معادل جمعیت شهرستان عضو گیری کند که این شرکت در شهرستان مراغه بیش از یک هزار و 300 نفر عضو دارد و افزایش اعضا و سهام از اولویت های آن است.
وی گفت: تمامی ادارات شهرستان برای ادامه فعالیت این شرکت آماده همکاری و تعامل هستند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها سرمایه سهام قانون مجلس شورای اسلامی همکاری و تعامل جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۳۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات

رئیس سازمان بازرسی کل کشور دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها ، باسکول و…و انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در جریان سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان و بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شهرستان پارسیان، بندر پارسیان مورد بازدید قرار گرفت.

دکتر خدائیان در جریان این بازدید دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها، باسکول و…و انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، وی همچنین در رابطه با اختصاص سهم شهرستان‌های در معرض آلودگی صنایع آلاینده از عوارض سبز، دستور داد که پیگیری لازم صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد
  • تعاونی‌های تولید؛ مصداق مشارکت مردم در اقتصاد
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد
  • اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه
  • ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد
  • پیگیری طلب میلیاردی مردم از یک شرکت خصوصی
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی در فارس خریداری شد
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات