Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: فرمانده پلیس هرسین گفت: نقشه همسر، دختر و داماد زندانی، برای فرار مجرم زندانی در این شهرستان ناکام ماند.

سرهنگ همتعلی شکری پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی یکی از ماموران پلیس به سمت متهم، بلافاصله تیمی از ماموران شهرستان هرسین به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پلیس هرسین ادامه داد: با حضور پلیس هرسین در صحنه و انجام تحقیق مشاهده شد یکی از پرسنل انتظامی استان البرز ماموریت پیدا کرده، 2 مجرم که حکم آن‌ها توسط دستگاه قضائی قطعیت پیدا کرده بود تحویل زندان‌های نهاوند و کرمانشاه بدهد.

وی تصریح کرد: این همکار انتظامی پس از آنکه مجرم اول را به زندان نهاوند تحویل می‌دهد به سمت کرمانشاه حرکت می‌کند تا مجرم دوم نیز تحویل دهد، اما در مسیر صحنه بیستون این فرد وانمود می‌کند که حالت تهوع داشته و نیاز به پیاده شدن از خودرو دارد.

شکری افزود: پس از توقف خودرو در حاشیه جاده، ناگهان یک دستگاه پژو پارس با سه سرنشین (2 خانم و یک آقا) که همسر، دختر و داماد مجرم بودند به خودروی پلیس نزدیک و در فرصت مناسب اقدام به سوار کردن وی کرده و اقدام به فرار می‌کنند.

وی گفت: پس از فرار مجرم، همکار پلیس آنان را تعقیب و در ورودی شهر بیستون، پس از چند بار ایست دادن و بی‌توجهی راننده پژو پارس با استفاده از قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیرهوایی می‌کند که به همین خاطر خودروی حامل مجرم فراری متوقف و سرنشینان آن به صورت پیاده اقدام به فرار می‌کنند.

شکری خاطرنشان کرد: در این تعقیب و گریز مامور پلیس پس از شلیک چند تیر هوایی و خودداری از دستور ایست، به پای راست مجرم فراری شلیک و پس از زمین‌گیر شدن وی نسبت به دستگیری او و همسرش اقدام می‌کند.

رئیس پلیس هرسین با بیان اینکه دختر و داماد مجرم موفق به فرار می‌شوند، گفت: این فرد برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شد.

وی در پایان با تقدیر از تلاش‌های بی‌وقفه همکار پلیس، گفت: هیچ مجرمی نمی‌تواند از چنگال قانون فرار کند و پلیس همواره آماده مقابله با چنین افرادی است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

درخواست ناشایست معلم از دانش آموزش در کلاس نقاشی / او باید چه می کشید؟ + عکس این 2 مرد را می‌ شناسید؟ آنها دزدان بی شرم تهرانی هستند! + عکس چهره باز اعدام مرد لواط کار در ملاعام / صبح امروز در کازرون اجرا شد گفتگو با مجید بیخیال که دست سارا زن جوان همسایه را رو کرد +فیلم و عکس زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد پایان وحشتناک خوشگذرانی جوان 20 ساله شهرستانی با زن میانسال تهرانی / امید در ترکیه چه می کرد؟ 4 مامور آب دست و پای زن تهرانی را بستند و داماد بی غیرت سراغ مادرزنش رفت ! رسوایی دیگر برای شبکه من و تو و گوگوش خواننده لس آنجلسی+ عکس پسر سیرجانی در گروه " پسران بد " چه می کرد؟ / پشت پرده پرونده شکنجه تهرانی + فیلم و عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا راز هولناک اشک های دختر 12 ساله مشهدی در کلانتری ربودن جسد دختر 18 ساله از قبر برای ازدواج با ارواح + عکس انتشار فیلم لحظه دستگیری نازنین زاغری در فرودگاه + جزییات جزییاتی ناگفته از رقص دختران در اینستاگرام! / مائده چرا جنجال کرد! + عکس های مختلف افشاگری مینا وحید درباره بازیگران زن تلویزیون + فیلم و عکس بی آبرویی های تصویری از زهرا امیرابراهیمی و هلالی تا زیبا بروفه و شهریاری/خشونت اینستاگرامی! + جزییات فیلم درخواست عجیب یک قاتل از خبرنگاران +عکس و فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس حادثه زندان فرار قانون اخبار حوادث تیراندازی خطرناک مجرم فراری زن عکس فیلم دختر زن صبح فضای مجازی پسر سیرجان پلیس ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۳۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی

علی کریمی گفت: چندی پیش در پی وقوع تیراندازی منجر به قتل در یکی از روستا‌های شهرستان عنبرآباد ماموران پلیس آگاهی با حضور در محل متوجه شدند در پی رسم غلط تیراندازی در یک مراسم عروسی دو نفر به قتل رسید اند.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس با تحقیقات میدانی و اشرافیت اطلاعاتی سه متهم دخیل در این واقعه را شناسایی و دستگیر کردند که در نهایت یکی از متهمان به انجام این تیراندازی مرگبار اعتراف کرد.

سرپرست انتظامی عنبرآباد با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی بیان کرد: تیراندازی در مراسم‌های جشن جرم بوده و از رسم‌های غلطی است که بیشتر اوقات باعث وقوع حوادث تلخ و ناگوار اینچنینی می‌شود و در این رابطه از شهروندان می‌خواهیم با پرهیز از اینگونه رفتار‌های نادرست زمینه‌ای فراهم کنند تا کم کم این رسم غلط برچیده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • گزارش گاردین از سربازان فراری اوکراین؛ «نمی‌خواهیم بمیریم»
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • صدایی که دستور جنایت صادر کرد! | مادرم گفت تو دیوانه ای و شنیدن این جمله موجب شد تا من ...
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • ربایندگان یسنا اعتراف کردند / دستگیری 4 متهم اصلی در حال فرار
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری