Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@04:23:05 GMT

دستگیری پلیس قلابی در بندرانزلی+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۲۳۸۲۹

دستگیری پلیس قلابی در بندرانزلی+ عکس

رکنا: سرپرست معاونت اجتماعی پلیس گیلان از دستگیری جاعل با پوشش پلیس در شهرستان بندرانزلی خبر داد.

سرهنگ مجید رسول زاده فرساد با اعلام این خبر گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت فردی که با جعل عنوان پلیس، اقدام به اخاذی و سوء استفاده از شهروندان می‌کند؛ شناسایی و دستگیری وی در دستور کار پلیس بندر انزلی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ماموران انتظامی بندرانزلی با استفاده از شگردهای پلیسی و استفاده از سرنخ‌های موجود موفق به شناسائی متهم شدند افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم را در منزلش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از محل زندگی متهم، تعدادی البسه نظامی با درجه سروانی و احکام جعلی قضایی کشف کردند اظهار داشت: متهم در مواجهه با شواهد و قرائن موجود به بزه انتسابی اعتراف کرد.

سرهنگ رسول زاده فرساد تصریح کرد: برابر بررسی بعمل آمده متهم دستگیر شده دارای سابقه کلاهبرداری می‌باشد.

سرپرست معاونت اجتماعی پلیس گیلان با بیان اینکه متهم 27 ساله با تشکیل پرونده با عنوان جعل عناوین دولتی به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شد به شهروندان توصیه کرد، به کسانی که ادعای حل دعاوی یا فراهم کردن شغل در ادارات را دارند اعتماد نکرده و امور خود را از مجاری قانونی پیگیری کنند. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

درخواست ناشایست معلم از دانش آموزش در کلاس نقاشی / او باید چه می کشید؟ + عکس این 2 مرد را می‌ شناسید؟ آنها دزدان بی شرم تهرانی هستند! + عکس چهره باز اعدام مرد لواط کار در ملاعام / صبح امروز در کازرون اجرا شد گفتگو با مجید بیخیال که دست سارا زن جوان همسایه را رو کرد +فیلم و عکس زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد پایان وحشتناک خوشگذرانی جوان 20 ساله شهرستانی با زن میانسال تهرانی / امید در ترکیه چه می کرد؟ 4 مامور آب دست و پای زن تهرانی را بستند و داماد بی غیرت سراغ مادرزنش رفت ! رسوایی دیگر برای شبکه من و تو و گوگوش خواننده لس آنجلسی+ عکس پسر سیرجانی در گروه " پسران بد " چه می کرد؟ / پشت پرده پرونده شکنجه تهرانی + فیلم و عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا راز هولناک اشک های دختر 12 ساله مشهدی در کلانتری ربودن جسد دختر 18 ساله از قبر برای ازدواج با ارواح + عکس انتشار فیلم لحظه دستگیری نازنین زاغری در فرودگاه + جزییات جزییاتی ناگفته از رقص دختران در اینستاگرام! / مائده چرا جنجال کرد! + عکس های مختلف افشاگری مینا وحید درباره بازیگران زن تلویزیون + فیلم و عکس بی آبرویی های تصویری از زهرا امیرابراهیمی و هلالی تا زیبا بروفه و شهریاری/خشونت اینستاگرامی! + جزییات فیلم درخواست عجیب یک قاتل از خبرنگاران +عکس و فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس زندان اخبار حوادث پلیس گیلان معاونت اجتماعی بندرانزلی پلیس قلابی عکس فیلم زن دختر صبح سیرجان فضای مجازی ازدواج پلیس آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۳۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کلاله استان گلستان از شناسایی و دستگیری عوامل اصلی ربایش کودک کلاله‌ای خبر داد.

به گزارش مشرق، سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جزء افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

منبع: میزان

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • دستگیری پسر جوانی که مادر خود را به آتش کشید + جزئیات
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • دستگیری ۴ متهم ‌اصلی ربایش یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای