Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرمی گفت: : در دومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان استان قم ۱۱۰ ناشر از سراسر کشور حضور دارند و آثار خود را به نمایش گذاشته اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «حمید خرمی» امشب (پنجشنبه 20 دی) در مراسم افتتاح دومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوانان استان قم که در تالار مرکزی شهر برگزار شد گفت: کتاب موجب می شود تا کودکان توانمند شده و در راستای تعاملات اجتماعی و ارتقای قدرت ابتکار مثمرثمر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«رئیس اتحادیه ناشران استان قم» گفت: استان قم یکی از استان هایی است که در زمینه کتاب کودک و نوجوان حرف هایی برای گفتن دارد و در همین راستا ناشران بسیاری در حال فعالیت هستند.

 

وی افزود: در دومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان استان قم 110 ناشر از سراسر کشور حضور دارند و آثار خود را به نمایش گذاشته اند.

 

خرمی با بیان اینکه 18 هزار عنوان کتاب ویژه کودکان و نوجوان در نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان در استان عرضه می‌شود گفت:  فروش این کتاب‌ها با ارائه بن تخفیف صورت می‌گیرد و سه میلیارد ریال بن تخفیف برای نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

 

رئیس اتحادیه ناشران استان قم گفت: این نمایشگاه از روز جمعه 21 دی ماه از ساعت 9 الی 13 و 15 الی 21 دایر است که تا روز جمعه 28 دی ماه ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله هاشمی رفسنجانی ایران حسن روحانی سالگرد استان گلستان اردبیل چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراجع و علماء مراجع انقلاب اسلامی نمایشگاه کتاب کتابخوانی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۴۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان بابیان اینکه جام باشگاه‌های کتابخوانی باهدف توسعه و ترویج کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان شهری و روستایی برگزار می‌شود گفت: جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان از جمله اقدامات و برنامه‌هایی است که از سوی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در راستای گسترش و ترویج کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان شهری و روستایی سراسر ایران طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

سید مهدی سیدین نیا افزود:  برقراری ارتباط بین نویسندگان و کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به کتابخوانی، کمک به ترویج، تبلیغ و معرفی کتاب‌های خوب و مفید، توانمندسازی مربیان باشگاه ها‌ی کتابخوانی با ارائه آموزش‌های استاندارد و مهارتی و به وجود آوردن فضای رقابتی سازنده و مؤثر وشویق کتابخوانان و باشگاه‌های برتر از مهم‌ترین اهداف تشکیل باشگاه‌های کتابخوانی است.

او گفت:: در این طرح مربیان باشگاه‌های کتابخوانی با شرکت در کارگاه‌های آموزشی مجازی علاوه بر آشنایی با روش‌های استاندارد و نوین ترویج کتابخوانی با معیار‌های انتخاب کتاب مناسب برای کودکان و نوجوانان، شیوه‌های مختلف خواندن جمعی و گفتگو درباره کتاب و استفاده از شیوه کارگاهی، بر چگونگی راه‌اندازی و اداره باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان نیز مسلط می‌شوند.

 این دوره‌ها مطابقش شیوه‌نامه شبکه‌های اجتماعی و به صورت مجازی برگزار خواهد شد و شرکت در ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان طی چند مرحله و به صورت مجازی امکان‌پذیر است و در مرحله نخست مربیان متقاضی ثبت و راه‌اندازی باشگاه کتابخوانی باید با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی http://www.tarvijeketab.ir ثبت‌نام اولیه خود را انجام دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • جزییات جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • بهار کتاب ایران؛از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • مشارکت ۳۱ استان کشور در دومین دوره جشنواره ملی دوست من کتاب
  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • کتاب بنیه فیلمساز را قوی می‌کند/ حتما به نمایشگاه کتاب تهران می‌روم
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود