Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-27@04:55:14 GMT

ماجرای استعفای محمدجواد ظریف از دولت چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۲۴۶۸۰

ماجرای استعفای محمدجواد ظریف از دولت چیست؟

گروه سیاسی جهان نيوز: سید محمود واعظی در توئیتی نوشت که خبر استعفای محمدجواد ظریف و خروج ایران از توافق برجام که به طور هم زمان منتشر شده اند، هر دو دروغ و مشتمل بر اهدافی مغرضانه و ضد منافع ملی هستند.

به گزارش جهان نيوز، وی در این توئیت خود افزود: لازم است رسانه ها نسبت به نشر اخبار مشکوک این چنینی هوشیار و محتاط بوده و خدای نکرده تریبون و بلندگوی دشمنان داخلی و خارجی ملت نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



​پیشتر علیرضا معزی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت نیز با انتشار توئیتی به شایعه خروج ایران از برجام و استعفای ظریف واکنش نشان داد.

وی در این توئیت خود نوشت: جریانی مشکوک در یک طراحی پیچیده، دو روز است برشایعه خروج ایران از برجام و استعفای ظریف، آن هم در خلال سفر پر ثمر او به هند می دمد. 

معزی تصریح کرد: همراهی با این نوع اخبار دقیقا بازی در زمین دونالد ترامپ است که هدف اولش از تحریم ها، نه فقط معاش و اقتصاد کشور بلکه به چالش کشیدن امید به آینده و آرامش مردم است.
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۴۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس

به گزارش جماران؛ شبکه خبری العربیه گزارش داد سخنگوی عرب‌زبان وزارت خارجه آمریکا برای اعتراض به سیاست‌های دولت «جو بایدن» در قبال غزه از سمت خود استعفا داده است. 

«هالا هاریت» در پیامی در صفحه خود در «لینکدین» نوشت: «من روز ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ بعد از ۱۸ سال خدمت برجسته برای اعتراض به سیاست آمریکا در قبال غزه استعفا کردم.»

استعفای این مقام وزارت خارجه آمریکا در ادامه موج استعفای دیپلمات‌های آمریکایی برای اعتراض به حمایت‌های بی‌چون و چرای آمریکا از اسرائیل در جنگ غزه محسوب می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
  • ماجرای عجیب گم شدن یک حلقه ازدواج
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • پست معنادار و پیش‌بینی سعید حجاریان با تداوم دولت سیزده
  • پاسخ معنادار سعید حجاریان به یک منتقد ناامید در توئیتر
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم