Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حوزه دولت در هفته جاری اخبار متنوعی داشت که جزئیات آن‌ها پیش‌تر منتشر شده است. مهم‌ترین اخبار این حوزه را مرور می‌کنیم. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، حوزه دولت در هفته جاری اخبار متنوعی داشت که جزئیات آن‌ها پیش‌تر منتشر شده است. مهم‌ترین اخبار این حوزه را مرور می‌کنیم.

جهانگیری:کشتیرانی ایران در تحریم بار سنگینی بر دوش دارد
معاون اول رییس جمهوری با بیان این که دولت برای حل مشکلات شرکت های کشتیرانی اهتمام جدی دارد، گفت: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در شرایط تحریم بار سنگینی بر دوش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مورد خاصی از خسارات و تلفات زلزله گیلانغرب گزارش نشده است
معاون استاندار کرمانشاه گفت: براساس اطلاعاتی که از فرمانداری‌ها کسب کرده‌ایم، تاکنون مورد خاصی از خسارات و تلفات این زلزله گزارش نشده است.

تقویت نقش آفرینی اقتصادی استان ها؛ موضوع هماهنگی و اقدام مشترک ۴ وزارتخانه
دین پرست معاون اقتصادی وزیر کشور از هماهنگی و اقدام مشترک ۴ وزارتخانه برای تقویت نقش آفرینی اقتصادی استان‌ها خبر داد.

دولت طرح تحول سلامت را با قوت تا پایان راه ادامه می‌دهد
روحانی با تأکید بر اینکه نام قاضی‌زاده هاشمی در تاریخ بهداشت و درمان کشور ماندگار خواهد بود، گفت: طرح تحول سلامت با قوت تمام تا پایان راه ادامه خواهد یافت.

دستگیری عوامل اخلال در نظام ارزی کشور در استان‌های قزوین و آذربایجان شرقی
 در پی اشراف اطلاعاتی و تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج)، ۱۲ نفر از عوامل اخلال در بازار ارز در استان‌های قزوین، تهران و مازندران دستگیر و برای رسیدگی به جرایم مزبور، تحویل مراجع قضایی شدند.

ایران نیرویی در سطح منطقه ندارد که بخواهد آن را خارج کند/ ایران هیچ سیگنال و پیامی برای مذاکره با آمریکا نداده؛ این آمریکایی‌ها هستند که پیام می‌دهند
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با بیان اینکه ایران هیچ سیگنال و پیامی برای مذاکره با آمریکا نداده و آمریکایی‌ها ثابت کرده‌اند که قابل اعتماد نیستند، گفت: تاریخ مذاکرات هم این موضوع را تائید می‌کند. این آمریکایی‌ها هستند که پیام می‌دهند و برای مذاکره اعلام آمادگی می‌کنند نه جمهوری اسلامی ایران.

واردات مواد غذایی با ارز دولتی و سپس قاچاق آن به کشورهای همسایه، رانت‌خواری و خیانت به ملت است
رئیس جمهور حفظ همزمان قدرت خرید مردم و صرفه تولیدات کشاورزی را ضروری دانست و تاکید کرد: کشاورزان، دامداران و باغداران عزیز امنیت آفرین هستند و وظیفه دولت نیز تامین امنیت برای فعالیت آنهاست.

اصلاح ساختار بودجه در شرایط کنونی، کاری سودمند و در جهت منافع کشور است
معاون اول رئیس‌جمهور در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر تدوین برنامه‌ای برای اصلاح ساختار بودجه کشور با هدف کاهش هزینه‌ها و حمایت از برنامه‌های اقتصاد مقاومتی، گفت: اصلاح ساختار بودجه در شرایط کنونی، کاری پرفایده، سودمند و در جهت منافع کشور است.

جلسه هماهنگی سفر هیئت دولت به استان گلستان برگزار شد
جلسه هماهنگی سفر کاروان دولت به استان گلستان، به ریاست حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، تشکیل شد.

رتبه نخست چهارمحال و بختیاری در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری
 استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: استان چهارمحال و بختیاری با سهمیه ۳ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریالی در تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری رتبه نخست کشور را دارد.

تاکید بر تسریع در انجام توافقات با کشورهای همسایه/ اتخاذ تصمیم شورا در جهت ترخیص خودروهای مشمول مصوبه دولت و رسیدگی قضایی به تخلفات و جرایم متخلفان در واردات خودرو
 شورای عالی هماهنگی اقتصادی امروز سه‌شنبه به ریاست رئیس‌جمهور و با حضور رئیس مجلس و معاونان قوا تشکیل جلسه داد.

هیچ نظارتی بر ولنگاری در فضای مجازی نیست
وزیر کشور گفت: در حال حاضر موارد سو استفاده‌های اعتقادی، اخلاقی، جنسی، فرهنگی و اجتماعی در فضای مجازی وجود دارد و با نوعی ولنگاری در این فضا مواجهیم و هیچ نظارتی روی آن نمی‌شود.

خانواده‌ها نگران فرزندان خود در فضای باز و غیر مدیریت شده «مجازی» هستند
وزیر کشور گفت: خانواده‌ها مراجعات بسیاری دارند و نگران فرزندانشان در فضای باز و غیر مدیریت شده «مجازی» هستند.

وزیر کشور بر اصل قراردادن رعایت قانون و مصالح نظام در امر گزینش تاکید کرد
وزیر کشور ضمن تقدیر از زحمات دست‌اندرکاران امر گزینش بر ضرورت عنایت ویژه به بند سوم سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و اصل قرار دادن رعایت قانون و مصالح نظام تاکید کرد.

اسماعیل بخشی، ۲۵ روز است آزاد شده و به سرکار خود رفته، چرا الان ادعای شکنجه شدن، می‌کند/ سناریوهایی در ادعاهای این فرد وجود دارد
 استاندار خوزستان با اشاره به سناریوهایی که در ادعاهای اسماعیل بخشی مستتر است، بیان داشت: من یک سوال دارم و آن اینکه این فرد ۲۵ روز است آزاد شده و به سرکار خود رفته، چرا الان این حرف‌ها و ادعاها را مطرح کرده است.

مدیران کشور باید برنامه عملیاتی مشخص برای تحقق اهداف داشته باشند
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: مدیران و مسؤولان کشور باید برای تحقق آرمان ها و اهداف نظام اسلامی، برنامه عملیاتی مشخص و روشن داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دولت اسحاق جهانگیری حسن روحانی کشاورزان و صنعتگران آبهای زیرزمینی توسعه روستاها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۴۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالایشگاه‌های فراسرزمینی، استراتژی مهم دولت سیزدهم در افزایش صادرات نفت

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش صادرات نفت ایران در سال میلادی گذشته، گفت: سهامداری در پالایشگاه‌های فراسرزمینی و همچنین فروش نفت به پالایشگاه‌های کوچک از جمله استراتژی‌های مهم دولت سیزدهم برای رشد صادرات نفت خام بود.

گروه نفت و انرژی بازارنیوز-سعید ترکاشوند؛ «جعفر قادری» عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با بازارنیوز پیرامون رشد اقتصادی ۵.۴ درصدی ایران در سال میلادی گذشته اظهار کرد: دو حامل انرژی نفت و گاز سهم زیادی در تحقق این دستاورد مهم داشته‌اند. در حال حاضر علی‌رغم تحریم‌ها، دولت سیزدهم در زمینه تولید و صادرات نفت و گاز هیچ محدودیتی ندارد؛ در حقیقت این دولت توانسته تحریم‌ها را خنثی کند.


این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اقتدار نظامی ایران در عملیات وعده صادق، گفت: این موضوع یک اتفاق بسیار مهم بود که توانست به ما در صادرات بیشتر و در عین حال آسان‌تر نفت کمک کند. بعد از آن عملیات، حرکت نفت‌کش‌های ایرانی در آب‌های آزاد و در نهایت فروش نفت ایران بهتر شد.


وی افزود:تحقق رشد اقتصادی در طول سه الی چهار سال آینده شرایطی را برای ما مهیا خواهد کرد که بتوانیم عقب‌ماندگی‌های دهه ۹۰ را به سرعت جبران کنیم.


قادری با اشاره به سیاست دولت سیزدهم مبنی بر سهامداری در فراسرزمینی گفت: این تصمیم از جمله سیاست‌های درستی بود که وزارت نفت به اجرا گذاشت. این استراتژی به ایران اجازه می‌دهد که با بازارسازی برای فروش نفت خام، بازار مطمئنی را در این زمینه برای خود مهیا سازد.


این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطر نشان کرد: تبدیل نفت خام به فرآورده برای اقتصاد کشور مزیت‌های فراوانی دارد، زیرا این قبیل محصولات از ویژگی صادرات آسان و همچنین تحریم پذیری کمتری برخوردار هستند. در شرایط تحریمی سهامداری در پالایشگاه‌های فراسرزمینی در ازای عرضه نفت و صدور خدمات فنی و مهندسی یک ایده بسیار خوبی است.


وی در پایان خاطرنشان کرد: فروش نفت به پالایشگاه‌های کوچک هم ایده مثبت دیگری است که توسط وزارت نفت پیگیری شد. این واحد‌های کوچک نسبت به پالایشگاه‌های بزرگ‌تر کمتر در معرض تحریم‌ها قرار دارند؛ لذا، استفاده از این فرصت می‌تواند نقش موثری در صادرات نفت ایران داشته باشد، سیاست که امروز باعث رکوردشکنی دولت سیزدهم در صادرات نفت خام شده است.


پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: نفت ، گاز ، نفت خام ، پالایشگاه ، پالایشگاه فرا سرزمینی ، وزارت نفت ، افزایش صادرات نفت ، پالایشگاه های کوچک ، جعفر قادری لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9n

دیگر خبرها

  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد | کج‌فهم به فضای مجازی ظلم کردی!
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد /از او پرسیدم طرح را خوانده ای گفت نه /با کج فهمی به فضای مجازی ظلم کرد
  • نیوزیلند: درخواست پایان اشغالگری اسرائیل
  • دویچه‌وله: تحریم‌ها ناکارآمد است اما غرب ناچار است تحریم کند!
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • کریدور ریلی خواف - هرات، گرفتار تحریم‌های داخلی است
  • بهبود اقتصادی؛ از میدان «واقعیت» تا میدان «تصویر»
  • پالایشگاه‌های فراسرزمینی، استراتژی مهم دولت سیزدهم در افزایش صادرات نفت
  • تیتر خاص رسانه عربی در مورد ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است | در دکترین ما سلاح هسته‌ای وجود ندارد