Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بوشهر- ايرنا- معاون امور بازرگاني و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: بافندگان اين استان در 9 ماه امسال هفت هزار و281 متر مربع فرش بافتند.

به گزارش ايرنا، ابوالقاسم محمد زاده پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: از 10هزار و 413 بافنده عضو اتحاديه هاي فرش دستباف استان بوشهر اکنون چهار هزار و 900 بافنده در قالب 12 تعاوني فرش دستباف و 14کارگاه قاليبافي متمرکز و غير متمرکز فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: براي حمايت از توليدات داخلي نشست هاي تخصصي با فعالان فرش براي برنامه ريزي و توسعه فضاي فعاليت، جشنواره تجليل به همراه نمايشگاه فرش، شرکت در نمايشگاه هاي ملي و بين المللي و پيگيري مسائل و مشکلات امور مرتبط با فرش دستباف توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر انجام گرفته است.
محمدزاده اظهار داشت: از جمله حمايت هاي صورت گرفته اين سازمان در بخش فرش دستباف در سال جاري صدور مجوز اعطاي وام مشاغل خانگي به 346 بافنده است.
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: برگزاري دوره هاي آموزشي مختلف مانند استفاده از روش هاي نوين بافندگي، بازاريابي صحيح محصول، مسائل بهداشت فردي و غيره از ديگر کارهاي انجام شده براي رشد و پيشرفت علمي و اصولي بافندگان فرش دستباف و ارتقاي سطح کمي و کيفي محصولات توليد شده است.
در استان بوشهر علاوه بر قالي توليداتي از جمله گبه و گليم توسط بافندگان فرش انجام مي شود که گبه شول گناوه شهرت جهاني دارد.
6043/7212
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۴۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس: یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده است

سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس امشب از وقوع یک حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن خبر داد.

به گزارش ایسنا، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس دوشنبه شب با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد حادثه دریایی جدیدی در آب‌های اطراف یمن به وقوع پیوسته است.

سازمان تجارت دریایی انگلیس تأکید کرد این حادثه در ۵۴ مایلی دریایی بندر المخا استان تعز (جنوب غربی یمن) اتفاق افتاده است.

یمن در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه با انجام ده‌ها عملیات در دریای سرخ، تلاش‌های آمریکا و انگلیس برای حمایت رژیم صهیونیستی در سراسر دریای سرخ را ناکام گذاشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مرزبانی باید به سیستم‌های رصد و پایش الکترونیک دریا مجهز باشد
  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • انگلیس : یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • انگلیس: یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده است
  • خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران
  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند