Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@02:20:34 GMT

با کمک ایران توطئه آمریکا را خنثی کردیم

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۲۵۰۱۷

"آدالبی شخاگوشف" معاون اول فراکسیون روسیه واحد در مجلس دومای روسیه گفت: با کمک ایران توطئه آمریکا برای بی ثبات سازی منطقه، نقش بر آب شده است.

وی با بیان اینکه آمریکا قصد داشت سوریه را به مرکز اصلی ثبات زدایی در منطقه تبدیل کند، افزود: روسیه با همکاری شرکای منطقه ای خود و به ویژه ایران، در برابر این توطئه واشنگتن ایستادگی کرد و نقشه کاخ سفید را ناکام گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو ارشد کمیته امنیت مجلس دومای روسیه گفت: آمریکایی ها با همکاری هم پیمانان خود تلاش کردند تا از طریق سوریه به ایران ضربه بزنند و تشنج سیاسی و نظامی در خاورمیانه را به اوج برسانند.

وی اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر شکست دادن تروریست ها در سوریه را بی ارزش و فاقد منطق توصیف کرد ‌‌گفت: برخلاف آنچه آمریکایی ها می گویند، آنها فقط برای ادامه تشنج و حمایت نزدیک از داعش و ‌گروه‌های تروریستی وارد سوریه شدند.

شخاگوشف با مضحک خواندن اظهارات وزیرامورخارجه آمریکا درباره نابودی ۹۹ درصد تروریست های سوریه بدست نیروهای آمریکایی گفت: این سخن آنقدر بی پایه و احمقانه است که حتی هیچکس در داخل خود آمریکا هم آن را باور ندارد.

معاون اول فراکسیون روسیه واحد در مجلس دومای روسیه تاکید کرد: واقعیت این است که آمریکا نه تنها برای حفظ صلح به سوریه نیامد ، بلکه برای شعله ور کردن آتش جنگ و تشنج و حفظ حیات تروریست هایی آمدند که ساخته دست خودشان بودند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: معاون اول روسیه ایران سوریه واشنگتن کاخ سفید خاورمیانه شعله جنگ ایران روسیه سوریه کاخ سفید واشنگتن مجلس دومای روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۵۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، منابع محلی از شنیده شدن صدای چند انفجار داخل پایگاه نظامیان آمریکایی در میدان نفتی «العمر» در استان دیرالزور در شرق سوریه خبر دادند.

هنوز جزئیات بیشتری درباره این حمله منتشر نشده و هیچ گروهی مسؤولیت آن را به عهده نگرفته است.

گروه مقاومت اسلامی عراق پس از آغاز نبرد طوفان الاقصی بارها مواضع آمریکایی- صهیونیستی را در منطقه در راستای رویکرد خود برای مقابله با اشغالگری و توقف تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه هدف حملات موشکی و پهپادی قرار داده است.

کد خبر 6095991

دیگر خبرها

  • گزارش جدید وزارت خارجه روسیه از وضعیت دردناک حقوق بشر آمریکایی
  • مخالفت آمریکا با استفاده اوکراین از سلاح‌های آمریکایی در خاک روسیه 
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • تحرکات آمریکا در نیجر از بیم حضور روسیه در ساحل
  • احرکات آمریکا در نیجر از بیم حضور روسیه در ساحل
  • نگرانی آمریکا از حضور روسیه در نیجر
  • ژنرال آمریکایی: پوتین با تجربه‌ترین دولتمرد جهان است
  • نظامیان آمریکا و روسیه در نیجر در پایگاهی واحد مستقر هستند
  • آستین: نیرو‌های روسیه در نیجر به نیرو‌های آمریکایی دسترسی ندارند