Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد شایق، قائم مقام مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان یزد در گفت وگو با ایکنا یزد با اشاره به اینکه مجمع عمومی اتحادیه براساس شرایط مندرج در اساسنامه باید برگزار شود اظهار کرد: این مجمع با حضور موسسات عضو این اتحادیه برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: لذا موسسات با ثبت نام و عضویت در این اتحادیه در مجمع عمومی شرکت می کنند و از آنجایی که در حال حاضر برای برگزاری مجمع، تعداد اعضا به حد نصاب نرسیده، مجمع عمومی به انتهای امسال یا اوایل سال آینده موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شایق افزود: تاکنون بیش از 40 موسسه نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک اقدام کرده اند و با توجه به اینکه 120 موسسه در استان در حال فعالیت هستند، باید نزدیک به 80 موسسه ثبت نام خود را در اتحادیه قطعی نمایند.
قائم مقام مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان یزد گفت: از موسسات قرآنی استان درخواست داریم هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک لازم اقدام نمایند.
وی یادآور شد: ارائه گزارش مالی از سوی اتحادیه، آشنایی با مکان جدید اتحادیه و اصلاح برخی از مفاد اساسنامه اتحادیه از جمله موضوعاتی است که در این مجمع به آن پرداخته می‌شود.
یادآوری می‌شود، دفتر اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان یزد در میدان باهنر، کوچه امیرالمؤمنین(ع) قرار دارد و موسسات قرآنی می توانند در ساعات اداری به این محل مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد اتحادیه مؤسسات قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۵۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای پاکسازی طبیعت از زباله‌ها

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، گروهی از مردم شاهرود در اقدامی زیبا نسبت به پاک سازی طبیعت اقدام کردند. گزارش اختصاصی این پویش زیبا را برای خبرگزاری مهر استان سمنان مشاهده می‌کنید با این توضیح که دوست داران طبیعت در این فصل سال از مردم تقاضا دارند که نسبت به جمع آوری زباله‌های خودشان از طبیعت اقدام کنند.

کد خبر 6093207

دیگر خبرها

  • تاسیس موسسات هوشمند ترافیک در کشور
  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • اقدام کمیسیون اروپا علیه فیس بوک و اینستاگرام
  • مخالفت روسیه با پیش‌نویس قطعنامه سازمان ملل درباره سربرنیتسا
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • ماموریت‌های مضاعف برای جهش تولید در موسسات سینمایی ابلاغ شد
  • تلاش برای پاکسازی طبیعت از زباله‌ها