Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا:زن 46 ساله پسر همسرش را به دلیل دیدن فیلم های خصوصی از خلوتشان به قتل رساند.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پلیس نیویورک با تماس مردی مسن با اداره آگاهی مبنی بر قتل پسرش توسط همسر دومش ماموران پلیس وارد ماجرا شدند.

زمانی که ماموران پلیس به محل حادثه اعزام شدند با بررسی صحنه قتل متهم را دستگیر و جسد را به پزشکی قانونی منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته پدر مقتول، همسر او که مدیر یک سالن زیبایی معروف در نیویورک بود زمانی که از محل کارش به خانه بازگشت متوجه شد که پسر او از کامپیوتر شخصی اش استفاده کرده و فیلم هایی  که از رابطه دونفره شان بوده را دیده است.

آنیتا پس از این که متوجه شد پسر جوان رابطه های عاشقانه پدرش با او را دیده با ضرب وشتم به قربانی حمله کرد و با کوباندن سرش به میز او را به قتل رساند.

پدر قربانی که شاهد ماجرا بود پس از این که فهمید توانایی مقابله با همسرش را ندارد پنهانی با اداره پلیس تماس گرفت و گزارش داد.

در حال حاضر متهم 46 ساله بدون قرار وثیقه در زندان است تا جلسه دادگاهی اش به زودی برگزار شود. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

دفن جسد عاشق و معشوق معروف پاره شدن طناب دار جوان اندیمشکی / روحانی مشهور این شهر چه کرد؟ + عکس مرگ وحشتناک 8 مرد، زن و کودک در خراساان رضوی اتفاقی عجیب در دنیای پزشکی / این زن دیگر صدای مردان را نمی شنود! این 2 مرد را می‌ شناسید؟ آنها دزدان بی شرم تهرانی هستند! + عکس چهره باز اعدام مرد لواط کار در ملاعام / صبح امروز در کازرون اجرا شد گفتگو با مجید بیخیال که دست سارا زن جوان همسایه را رو کرد +فیلم و عکس زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد پایان وحشتناک خوشگذرانی جوان 20 ساله شهرستانی با زن میانسال تهرانی / امید در ترکیه چه می کرد؟ 4 مامور آب دست و پای زن تهرانی را بستند و داماد بی غیرت سراغ مادرزنش رفت ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا انتشار فیلم لحظه دستگیری نازنین زاغری در فرودگاه + جزییات افشاگری مینا وحید درباره بازیگران زن تلویزیون + فیلم و عکس بی آبرویی های تصویری از زهرا امیرابراهیمی و هلالی تا زیبا بروفه و شهریاری/خشونت اینستاگرامی! + جزییات تیرباران یک معلم در قم + عکس قربانی

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس قتل حادثه پزشکی زیبایی فیلم زندان اخبار حوادث قتل عکس فیلم آرایشگر متهم به قتل عکس زن فیلم صبح دختر آب جسد پسر ازدواج زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۵۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت

حمید محبوبی مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: با تلاش نجاتگران هلال احمر اشنویه مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد از مرگ حتمی نجات یافت.

وی با اشاره به موفقیت امدادگران در تلاش برای نجات فرد حادثه دیده افزود: تلاش چهار ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فرد حادثه دیده در ارتفاعات تالاجار اشنویه نتیجه بخش بود.

محبوبی بیان کرد: صبح امروز با درخواست همراه مصدوم در ارتفاعات هوار مامز تالاجار اشنویه نجاتگران هلال‌احمر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از ۴ ساعت صعود در ارتفاعات تالاجار، نجاتگران به مصدوم حادثه دیده دسترسی پیدا کردند و بعد از کنترل علایم حیاتی و اقدامات پیش بیمارستانی و تثبیت، همچنین انتقال امن به پایین دست، مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد.

مصدوم ۵۸ ساله به دلیل روشن کردن زغال در چادر دچار گازگرفتگی شده بود که با سرعت عمل نجاتگران هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • عکس| عکسی دیده نشده از پیمان معادی در جوانی
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی