Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تنديس جشنواره حمايت از توليد ملي (حاتم) به‌پاس حمايت بانک توسعه تعاون از توليد ملي و تعهد به اجرايي نمودن مفاد اقتصاد مقاومتي به بانک توسعه تعاون اهدا گرديد.
شبکه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| تنديس جشنواره حمايت از توليد ملي (حاتم) به‌پاس حمايت بانک توسعه تعاون از توليد ملي و تعهد به اجرايي نمودن مفاد اقتصاد مقاومتي به بانک توسعه تعاون اهدا گرديد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شارا به نقل از اداره کل روابط عمومي بانک توسعه تعاون، در ششمين گردهمايي بزرگ مسئولين دولت و مديران بنگاه‌هاي برتر اقتصاد ايران که صبح و عصر چهارشنبه 19 دي‌ماه با حضور چشمگير فعالان صنعتي، کارآفرينان، برندهاي برتر صنعت در سطح ملي و با حضور تعدادي از مديران ارشد سه قوه در مرکز همايش‌هاي صداوسيما برگزار شد بانک توسعه تعاون نيز مطابق مأموريت‌هاي توسعه‌اي و با عنايت به امر مهم «حمايت از توليد ملي» حضور يافت.
محجوب نماينده مجلس شوراي اسلامي در ابتداي اين همايش با اشاره به لزوم هدايت نقدينگي به سمت واحدهاي توليدي ملي، نقش بانک‌هاي توسعه‌اي را در تأمين مالي بنگاه‌هاي صنعتي و واحدهاي توليدي داخلي حائز اهميت دانست.
نعمتي سخنگوي هيئت‌رئيسه مجلس شوراي اسلامي در اين رابطه خاطرنشان کرد: سياست‌هاي سه قوه بر اين اساس است که توان توليد بنگاه‌ها تقويت يافته و قواعد سياست‌هاي تجاري به‌گونه‌اي تنظيم گردد که انگيزه بازارهاي خارجي براي استقبال از بازارهاي توليد داخلي ارتقاء يافته و مصرف‌کنندگان داخلي نيز متمايل به خريد کالاهاي باکيفيت داخلي گردند. بر همين اساس توليدکنندگان نيز مکلف به ارتقاء کيفيت کالا و خدمات مطابق استانداردهاي متعارف مي‌باشند.
تويسرکاني معاون قوه قضاييه و رئيس سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور با اشاره به ويژگي‌هاي اقتصاد مترقي و پيشرفته مبتني بر اقتصاد مقاومتي بر لزوم خدمت‌رساني مداوم دستگاه‌هاي اجرايي در راستاي نيل به اهداف کلان چشم‌انداز و برنامه‌هاي توسعه‌اي تأکيد نمود.
در ادامه همايش تعدادي از کارآفرينان و صاحبان برندهاي معتبر ملي تجارب خود در حوزه توسعه صنعتي را با مخاطبين همايش در ميان گذاشتند. شايان‌ذکر است مراسم اختتاميه همايش نيز عصر چهارشنبه برگزار شد و رحماني وزير صنعت، معدن و تجارت و انصاري معاون رئيس‌جمهور و رئيس سازمان اداري و استخدامي کشور تنديس‌هاي يادبود جشنواره را به واحدهاي توليدي و صنعتي داخلي اهدا نمودند و بانک توسعه تعاون به‌پاس حمايت از توليد ملي و تعهد به اجرايي نمودن مفاد اقتصاد مقاومتي موردتقدير قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی‌های ایران به «بانک توسعه اسلامی» را به صفر رساندیم

به گزارش خبرنگار مهر، «سید احسان خاندوزی» وزیر اقتصاد امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مراجع بین‌المللی که برای تأمین مالی پروژه‌ها استفاده می‌شود، بانک توسعه اسلامی است و هفته آینده پنجاهمین سالگرد تأسیس این بانک در عربستان سعودی با حضور ۴۷ کشور برگزار می‌شود.

وی‌افزود: متأسفانه در سال‌های گذشته تأمین مالی از سوی این بانک صورت نمی‌گرفت و یکی از اولویت‌های ما رفع موانع پرداخت اقساط کشور بود تا کاری کنیم این بانک برای ۱۱ پروژه عمرانی ما تأمین مالی کند.

وزیر اقتصاد تاکید کرد: این اتفاق رخ داده و ما مسیر دور زدن تحریم در پرداخت بدهی ایران به این بانک را پشت سر گذاشتیم و بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم و فرآیند بازپرداخت اقساط ۱۱ پروژه عمرانی آغاز شده است.

کد خبر 6086750

دیگر خبرها

  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید
  • منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور واحد‌های تولیدی اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • بدهی‌های ایران به «بانک توسعه اسلامی» را به صفر رساندیم
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.