Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، هوشنگ بازوند در نشست فرمانداران استان کرمانشاه اظهار داشت: به لحاظ اینکه در اجرای پروژه ها قبل از اینکه مدیران پاسخگو باشند، فرمانداران باید پاسخگوی اجرای این پروژه ها و از نحوه و چگونگی اجرای آنها مطلع باشند و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی و فرمانداران یک ضرورت مهم است و مدیران در اجرای این پروژه ها حتماً باید با فرمانداران هماهنگ باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زمانی که پروژه‌ای در یک شهرستان اجرایی می شود افکار عمومی این انتظار و توقع را از فرماندار دارد که پاسخگوی اجرای آن باشد لذا فرماندار باید در جریان اجرای هر پروژه ای قرار گیرد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به ضرورت پرداخت حقوق و مزایای کارگران در پایان سال تاکید کرد: مدیران باید تلاش کنند که حقوق و مزایای کارگران در پایان سال پرداخت شود تا برای پایان سال هیچ کارگری بدون حقوق و دستمزد باقی نماند زیرا برای ما قابل قبول نیست که شاهد این باشیم که در پایان سال تعدادی از کارگران زحمت کش حقوق و عیدی خود را دریافت نکنند.

وی تصریح کرد: برای اینکه کارگری بدون حقوق و عیدی باقی نماند مدیران باید حقوق و مزایای خود را به پس از دریافت حقوق کارگران منوط کنند تا اگر کارگری حقوق خود را نگرفت مدیر هم حقوق و مزایای خود را نگیرد.

بازوند در ادامه با تاکید بر تخصصی بهنیه و درست منابع آبی اظهار داشت: تمام مردم استان باید به صورت عدالت از این ثروت برخوردار باشند و به هیچ عنوان قبول نمی کنیم که این ثروت استان برای دیگر استان ها مصرف شود.

وی گفت: مردم مطالبات خود را پیگیری می کنند و باید تلاش کنیم که منابع آبی استان به صورت عدالت و بهره مند شدن تمام مردم از این ثروت تخصیص پیدا کند که تاثیری مثبت در روند توسعه ای استان به همراه داشته باشد.

استاندار کرمانشاه در ادامه سخنان خود به استمرار پس لرزه ها در استان ناشی از زلزله سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: امکان دارد که این پس لرزه ها تا ۷ و ۸ ماه دیگر نیز ادامه داشته باشد پس مدیران خدمات‌رسان باید تلاش کنند که این پس لرزه ها در ارائه خدمات به مردم مانند شبکه های انتقال آب تاثیری نداشته باشد و آب بدون کدورت در اختیار مردم قرار گیرد.

 بازوند افزود: اگر چنانچه پس لرزه ای در استان اتفاق افتاد مدیران ذیربط باید با برنامه ریزی و پیگیری با استفاده از مخازن موجود تا ۲۴ ساعت به انتقال آب بدون کدورت اقدام کنند و پس از ۲۴ ساعت نیز با قاطعیت به حل مشکل بپردازند تا در این زمینه مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

کد خبر 4509625

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندارکرمانشاه هوشنگ بازوند کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۵۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر عباس طهماسبی ظهر یکشنبه در همایش گرامیداشت روز ملی شوراها اظهار کرد: جایگاه شوراها در قانون اساسی بسیار رفیع است به طوری که یک فصل از قانون اساسی مربوط به شوراها بوده و طبق اصل هفتم قانون اساسی شوراها از ارکان تصمیم گیری و اداره امور کشورند.

وی افزود: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.

وی اضافه کرد: جامعه شورایی کشور در راستای توسعه پایدار به دنبال حکمرانی خوب شهری با مشارکت همه شهروندان در تصمیم گیری ها است و از سوی دیگر همراه دولت، جامعه مدنی و بخش خصوصی است.

میزان مشارکت مردم در فعالیت‌ها باید افزایش یابد

رئیس شورای شهر بیجار با بیان اینکه راه سنجش موفقیت هر مجموعه سازمان یا نهاد میزان مشارکت مردم در فعالیت‌های آن مجموعه است، عنوان کرد: لازم است با اتحاد و همدلی، مشارکت مردم را افزایش دهیم.

وی اضافه کرد: مردم ما لایق بهترین‌ها هستند و بزرگترین پشتیبان کشور و نظام محسوب می‌شوند.

طهماسبی ابراز داشت: اعضای شورا در روستاها تمام تلاش خود را در راستای رفع کمبودها و نارسایی‌ها و افزایش مشارکت و خودیاری مردم برای پیشبرد امور روستا و تبیین سیاست‌های دولت و تشویق و ترغیب روستاییان جهت اجرای این سیاست‌ها و نظارت بر اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی روستایی می‌کنند.

سرمایه گذاران برای گسترش مراکز گردشگری و فرهنگی در بیجار مشارکت کنند

رئیس شورای شهر بیجار بر لزوم سرمایه گذاری در بیجار تاکید کرد و ابراز داشت: از عموم مردم و سرمایه گذاران دعوت می‌کنیم در خصوص گسترش مراکز گردشگری و تفریحی، ورزشی و فرهنگی مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف ما اجرای مدیریت یکپارچه شهری است، گفت: با اجرای مدیریت یکپارچه شهری تمام سازمان‌های شهری و خدمات دهنده و فرهنگی با هماهنگی شهرداری‌ها و شوراها، شهر را اداره می‌کنند.

وی ادامه داد: جامعه شورایی، با تمام توان در خدمت مردم و کشور هستند.

شورای شهر بیجار به عنوان شورای نمونه استان انتخاب شد

طهماسبی در ادامه از انتخاب شورای شهر بیجار به عنوان شورای نمونه استان خبر داد و گفت: شورای شهر بیجار به عنوان شورای نمونه در سطح استان انتخاب شده است که این مهم حاصل تلاش و همکاری خوب اعضا است.

وی اعلام کرد: در ابتدای دوره ششم اعضای شورای شهر بیجار شهرداری را با تمام مشکلات که به نوعی کشتی به گل نشسته بود تحویل گرفت و بسیاری از مشکلات را توانست بر طرف کند.

کد خبر 6090844

دیگر خبرها

  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • عیدی سال ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • فرمول اضافه حقوق ۱۴۰۳؛ چقدر به حقوق شما اضافه می‌شود؟ | عیدی سال ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است