Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی الهیا‌ر ترکمن، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: سعی می‌کنیم تا آخر سال عمده مطالبات معلمان خرید خدمات را پرداخت کنیم البته چند ماه و به چه مقدار را نقدینگی خزانه تعیین می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی الهیا‌ر ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: در حال حاضر 330 هزار نفر دانش‌آموزان مناطق مختلف از طریق طرح خرید خدمات تحت پوشش تحصیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: با توجه به اینکه در سال‌های گذشته ردیف مشخصی برای پرداخت حقوق افرادی که در این طرح فعالیت می‌کنند، اختصاص داده نشده بود یک مقدار پرداخت‌های آنها با کندی مواجه شد و برای ما مطالبه ایجاد کرده بود.

الهیار ترکمن اضافه کرد: ما امسال برای خرید خدمات آموزشی ردیف ایجاد کردیم ولی هر تخصیصی که از این ردیف گرفتیم اول مطالبات سال‌های قبل را تسویه کردیم که تا بهمن ماه سال گذشته تسویه شده است و پیگیری می‌کنیم تا هر چه زودتر مابقی مطالبات را پرداخت کنیم و از شرمندگی این عزیزان بیرون آییم.

وی تصریح کرد: سعی می‌کنیم تا آخر سال عمده مطالبات معلمان خرید خدمات را پرداخت کنیم البته چند ماه و به چه مقدار را  نقدینگی خزانه تعیین می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش افزود: تلاش داریم حقوق این معلمان را به روز کنیم و مانند نیروهای حق‌التدریس و سرباز معلمان به صورت ماهیانه پرداخت شود که این اقدام جزو اولویت‌های ماست.

انتهای پیام/

منبع: فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۵۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی خریداری شده از کشاورزان اردبیلی

ابوالفضل دشتبانی گفت: این مبلغ به حدود سه هزار کشاورز تولیدکننده سیب زمینی بر اساس تقدم در تحویل محصول به مراکز خرید توافقی پرداخت شد.

مدیر کل تعاون روستایی استان اردبیل افزود: تاکنون بیش از ۵۸ هزار تن سیب زمینی موجود در انبارها از کشاورزان خریداری و به کارخانه های تبدیلی و فرآوری در سایر استان‌های کشور ارسال و بخشی از آن نیز به کشورهای همجوار صادر شده است.

به گفته او، پیگیری جدی و مستمر استاندار و نمایندگان مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس و رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در حمایت از تولیدکنندگان باعث شد تا قبل از این که محصول مازاد سیب زمینی به یک بحران تبدیل شود، عملیات خرید با دستور وزیر کشاورزی و رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران آغاز شود.

دشتبانی گفت: خرید محصول سیب زمینی مازاد بر نیاز کشاورزان در ۶ مرکز پیش بینی شده توسط مدیریت تعاون روستایی و مباشر منتخب زیر نظر کار گروه استانی تا پایان روند عرضه از سوی کشاورزان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • خرید امن و آسان از علی بابا با سپاهان همراه
  • هزینه ۳۵ درصد وجوه سیب‌زمینی انبار شده در اردبیل پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی خریداری شده از کشاورزان اردبیلی
  • پرداخت یک هزار میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت