Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@03:46:36 GMT

اقدامAFCصدای‌تماشاگران‌امارات‎رادرآورد!

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۲۵۴۵۳

کنفدراسیون فوتبال آسیا به تماشاگران امارات اجازه ورود ادوات صوتی بلند برای تشویق این تیم در بازی با هندوستان را نداد. ناطقان: تیم ملی فوتبال امارات در دومین دیدار خود در جام ملت های آسیا به مصاف هندوستان رفت و با دو گل به پیروزی رسید اما کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از این مسابقه کاری کرد تا صدای تماشاگران امارات در بیاید!

«حریز المنهالی» یکی از مشوقان تیم ملی امارات در این خصوص گفت: AFC پیش از شروع مسابقه به ما اجازه نداد تا ادوات تشویقی خود را وارد ورزشگاه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که تماشاگران عربستان در بازی با کره شمالی از همین وسایل استفاده کرده بودند. هیچ دلیل منطقی برای این کار نمی بینم. در دوره قبلی جام ملت های آسیا در استرالیا هم تماشاگران عربستان از ابتدا از همین وسایل استفاده می کردند.

وی تاکید کرد: به ما اجازه داده شد که فقط طبل های کوچک و وسایل صوتی با صدای بسیار کم را به ورزشگاه ببریم. با این تصمیم، ما هزاران درهم از پول خود را به خاطر خرید وسایل تشویقی و صوتی هدر دادیم.

یکی دیگر از مشوقان تیم ملی امارات هم گفت: تماشاگرانی که شال و روسری هایی به سر داشتند که روی آنها چهره هایی نقش بسته بود، اجازه نداشتند وارد ورزشگاه شوند و باید شال و روسری خود را تحویل می دادند. منبع: مهر برچسب ها: ای اف سی ، تماشاگران ، امارات

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ای اف سی تماشاگران امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۵۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۴۰ میلیون تومانی قطعی شمس آذر قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مسابقه تیم‌های شمس آذر قزوین و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه رخ داد.

این تیم به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قطعی است.

با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین با موضوع دادنامه ۱۹۴۲ نیز به اجرا در خواهد آمد.

کد خبر 6087828

دیگر خبرها

  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان
  • محکومیت مالی قطعی شمس آذر قزوین
  • محکومیت ۴۰ میلیون تومانی قطعی شمس آذر قزوین
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏