Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بيرجند - ايرنا - استاندار خراسان جنوبي در سفر به شهرستان نهبندان با خانواده شهيدين سرافراز عليرضا و احمدرضا شکوري ديدار کرد.

به گزارش روابط عمومي استانداري خراسان جنوبي اين ديدار شامگاه پنجشنبه در دومين روز سفر محمد صادق معتمديان به نهبندان انجام شد.
شهيد عليرضا شکوري سال 1361 به جبهه اعزام و در مبارزه با دشمنان دين و ميهن در عمليات رمضان به شهادت رسيد و پيکر پاکش مفقود شد تا اينکه پس از 14 سال در زاهدان تشييع و به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهيد احمدرضا شکوري نيز سال 1363 در عمليات غرورآفرين خيبر در جزيره مجنون به فيض شهادت نائل آمد و در زاهدان به خاک سپرده شد.
استاندار خراسان جنوبي عصر چهارشنبه در نخستين سفر شهرستاني خود وارد نهبندان شد و بدو ورود به اين شهرستان با حضور در مزار شهداي گمنام شهر شوسف با ذکر فاتحه با آرمان‌هاي اين شهيدان والامقام تجديد ميثاق کرد.
معتمديان همچنين در آغاز سفر سه روزه به شهرستان نهبندان با جانباز سرافراز 45 درصد محمد خدادادي در شهر شوسف ديدار و از وي تجليل کرد.
ديدار با روسا و اعضاي شوراهاي اسلامي و نيز نخبگان و فرهيختگان شهرستان نهبندان از ديگر برنامه هاي نخستين روز سفر معتمديان بود.
استاندار خراسان جنوبي در دومين روز سفرش به نهبندان از روستاي هدف گردشگري دهسلم و پايگاه ميراث طبيعي بيابان لوت و پروژه کمپ کويرنوردي در اين روستا بازديد کرد.
معتمديان با مردم روستاي آتشکده و جمعي از معتمدين، شوراهاي اسلامي و دهياران روستاهاي اطراف آن ديدار و گفت و گو کرد و نيز در نشستي مشکلات آنان را مورد بررسي قرار داد.
همچنين استاندار خراسان جنوبي در بازديد از مجتمع آبرساني شاهکوه نهبندان، بر لزوم تسريع در روند احداث اين پروژه براي رفع مشکل کم آبي اين منطقه تاکيد کرد.
بازديد از معدن سنگ گرانيت گل پنبه اي سردشت در روستاي لخشک و بازارچه دوکوهانه از ديگر برنامه هاي معتمديان در دومين روز سفرش به نهبندان بود و نشست شوراي اداري اين شهرستان با حضور استاندار برگزار شد.
شهر نهبندان مرکز اين شهرستان در 200 کيلومتري جنوب بيرجند مرکز خراسان جنوبي قرار دارد.
3028
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۵۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج

مهدی رمضانی در دیدار‌های جداگانه با کارگران آسیب‌دیده ضمن آرزوی سلامتی، مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد و خواستار تسریع در روند درمان و کار‌های اداری این کارگران شد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کردستان همچنین با حضور در منزل جعفر میرزایی کارگر فوت شده در حادثه کارگری، ضمن تسلیت به خانواده آن مرحوم، اظهار داشت: بحث ایمنی باید جدی گرفته شده و با متخلفان برخورد شود تا کارگران دچار حادثه نشده و خانواده‌ها عزادار نشوند.

مدیرکل کار کردستان نیز در این دیدار گفت: تمام توان خود و ادارات زیر مجموعه وزارت کار در استان را در جهت حمایت از کارگران آسیب دیده بکار خواهیم گرفت، و حمایت از این اقشار را وظیفه خود میدانیم.

فرزاد پیشکاری گفت: در راستای حفظ ایمنی، بهداشت و صیانت از حق و حقوق کارگران ۲۳ بازرس کار در استان سال گذشته بیش از ۱۹ هزار بازرسی از کارگاه‌ها، کارخانجات، واحد‌های تولیدی و صنعتی، ابنیه و کارگاه‌های پرخطر را انجام داده‌اند تا کارگران به عنوان سرمایه‌های ارزشمند کشور دچار سانحه و آسیب نشوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تالاب کجی نمکزار نهبندان ۸۰ درصد آبگیری شد
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • حضور استاندار اذربایجان غربی در سامانه سامد
  • جولان خسارت‌های سیل در محور‌های خراسان جنوبی
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • محورهای مواصلاتی،متحمل بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی
  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد