Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - تیم های فوتبال داماش گیلان و سایپا تهران ، هشتم بهمن ماه در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی کشور به مصاف هم می روند.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان روز جمعه در این خصوص در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طبق اعلام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، زمان برگزاری مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور مشخص و تیم های داماش و سایپا روز هشتم بهمن ماه سال جاری رو در روی هم قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میثم محبوب افزود: در این مرحله از رقابت های جام حذفی کشور، تیم فوتبال داماش گیلان میزبان سایپا تهران است و این دیدار حساس و مهم در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: تیم فوتبال داماش گیلان که هم اینک در رقابت های لیگ دسته دوم قرار دارد، برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور به ترتیب برابر تیم های قشقایی شیراز ، چوکا تالش ، مقاومت تهران و ماشین سازی تبریز به برتری دست یافته بود که دیدارهای این تیم برابر چوکا ، مقاومت و ماشین سازی در خارج از خانه برگزار شد و در هر سه دیدار داماش مهمان رقبای خود بود.
به گزارش ایرنا سپیدرود رشت دیگر نماینده استان گیلان که در رقابت های جام حذفی کشور حضور دارد، در بازی عقب افتاده از مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات ، باید 11 بهمن ماه در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف پرسپولیس تهران برود.
7285

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال جام حذفي كشور گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۶۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال

غلامرضا فتح‌آبادی نیز نام «تراکتور تبریز» را از گلدان بیرون آورد.

تیم تراکتور تبریز درتبریز به مصاف تیم مس رفسنجان خواهد رفت.

 دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی  ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت برگزار می‌شود و بنابر اعلام امیرحسین روشنک، مسؤول برگزاری این بازی‌ها بیشتر مسابقات بیست و هفتم اردیبهشت خواهد بود

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • دستان شگفت انگیز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی