Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدها کارمند دولتی با تجمع در اطراف کاخ سفید نسبت به ادامه تعطیلی بخشی از فعالیت‌های دولت آمریکا اعتراض کردند. ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، روز پنجشنبه در بیستمین روز تعطیلی بخشی از فعالیت های دولت آمریکا، صدها کارمند در اعتراض به این وضعیت و عدم پرداخت حقوق و دستمزدشان در اطراف کاخ سفید تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه اختلاف بین دولت آمریکا و دموکرات های کنگره بر سر احداث دیوار مرزی مکزیک موجب شده است تا فعالیت های دولت ایالات متحده از 22 دسامبر تاکنون تعطیل شود.

در این مدت حدود 800 هزار کارمند دولت نتوانسته اند بر سر کارهای خود حاضر شوند و حقوق و دستمزد خود را دریافت نکرده اند.

آمریکایی‌ها ترامپ را عامل اصلی تعطیلی دولت می‌دانندمحمدی: در صورت ادامه تعطیلی دولت، آمریکا با بحران های جدی مواجه می شود

 

دونالد ترامپ خواستار اختصاص بودجه 5.7 میلیارد دلاری برای احداث دیوار مرزی مکزیک شده ولی این درخواست با مخالفت دموکرات ها روبرو شده است. مذاکرات دو طرف برای پایان دادن به این بحران تاکنون به جایی نرسیده و ترامپ تهدید کرده است که تعطیلی دولت ممکن است سال ها طول بکشد.

کارمندان از نهادهای مختلف فدرال آمریکا در این تجمع اعتراض آمیز شرکت کردند.

بحران تعطیلی 25 درصد فعالیت های دولت آمریکا زمانی پیچیده تر شده است که دموکرات ها کنترل مجلس نمایندگان را در دست گرفته اند.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,1128/CT9 واژه های کاربردی مرتبط دونالد ترامپ اخبار "آمریکا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دونالد ترامپ اخبار آمریکا دونالد ترامپ اخبار آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۶۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد

«دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در نشستی خصوصی، دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهوری این کشور را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی (گشتاپو) مقایسه کرد.

به گزارش مشرق، رئیس جمهوری پیشین آمریکا، در یک نشست خصوصی و پشت درهای بسته در اقاماتگاه خود در فلوریدا، دولت جو بایدن را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی (گشتاپو) مقایسه کرد.

وی این مقایسه را در میانه اظهاراتش در خصوص پرونده های حقوقی علیه خود مطرح کرد و ضمن حمله به دادستان های این پرونده‌ها گفت: «این افراد یک دولت گشتاپو را اداره می کنند و این تنها چیزی است که آنها دارند. این تنها راهی است که آنها از نظر خود پیروز می شوند».

ترامپ سپس با بیان اینکه بایدن بدترین رئیس‌جمهوری تاریخ کشورمان است، افزود: «زمانی که متهم شدم، گفتم خوب، حالا زمان مبارزه است. او [بایدن] به شدت ناتوان و متقلب است. مقادیر زیادی پول از چین، روسیه، اوکراین و بسیاری از کشورهای دیگر گرفته است. او یک کلاهبردار است.»

وی همچنین جک اسمیت بازرس ویژه‌ای که دو پرونده فدرال علیه ترامپ را در دست دارد، «قاتل شرور» و «دیوانه» خواند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • تجمع اعتراض‌آمیز خانواده‌های قربانیان انفجار بیروت
  • رویکرد بایدن در قبال تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات رژیم صهیونیستی با پاسخ وحشیانه پلیس و ارتش آمریکا مواجه شد
  • اعلام حمایت کارمندان دولت بایدن از خیزش دانشجویان حامی فلسطین
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به برچسب «یهودستیزی» زدن به دانشجویان آمریکایی
  • در واکنش به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی؛ کنعانی: پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین شعار ‎آزادی بیان افتاده است
  • اعتراض و تجمع حامیان فلسطین در دانشگاه‌های استرالیا
  • یک شورش بزرگ در جشنواره کن