Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند مسلحانه قاچاق و کشف یک تن و ۱۸۲ کیلو انواع مواد افیونی در "خاش" خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمد طاهری گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر از مناطق مرزی به شهرستان خاش دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، با کنترل نامحسوس تحرکات این باند سرانجام شب گذشته اعضای این باند مسلح را که با یک دستگاه تویوتای سفیدرنگ و با اسکورت و راه پاک کنی یک دستگاه پژو ۴۰۵ نقره‌ای در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در محور "خاش – ایرانشهر" بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس پس از طی مسافتی و هدایت آن‌ها به سمت محل کمین به راننده خودرو‌ها دستور ایست دادند که سرنشینان خودرو‌ها با بی توجهی به هشدار پلیس با قصد فرار به سمت عوامل انتظامی تیراندازی و جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر با مقابله به مثل با استفاده از شگرد‌های پلیسی خودروی تویوتا را متوقف کردند.

سردار طاهری با اشاره به اینکه خودروی اسکورت با استفاده از تاریکی شب از مسیر انحرافی به سمت خاش متواری شد بیان داشت: در این عملیات ضمن دستگیری ۲ قاچاقچی در بازرسی از تویوتا، ۸۴۱ کیلو و ۳۵۴ گرم تریاک و ۳۴۱ کیلو و ۲۰۰ گرم حشیش، پنج تیغه خشاب و ۱۳۵ عدد تیرجنگی کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای متواری این باند مسلحانه از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باند‌ها و فروشندگان مواد مخدر را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انهدام باند بزرگ قاچاق قاچاق مواد مخدر سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۶۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف وضبط  163 کيلوگرم ترياک و دستگيری دو باندمواد مخدر در در 48 ساعت گذشته خبر داد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان