Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، نخستین همایش آموزشی و توجیهی بخشداران استان هرمزگان درجناح بستک برگزار شد.
این همایش با حضور بهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، احمد نفیسی مشاور امور فرهنگی استاندار و کلیه بخشداران سطح استان و فرماندار و مدیران و مسئولین شهرستان در سالن عباسی شهر جناح برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهروز اکرمی معاون سیاسی و امنیتی استاندارهرمزگان در این همایش گفت: این برنامه آموزشی که از ابتدای سال برنامه ریزی شده بود برای نخستین بار به مدت دو روز در به میزبانی فرمانداری شهرستان بستک برگزار شد.
وی افزود:در این جلسه آموزشی، بخشداران با حضور مدیران ذیربط و اساتید دانشگاه در حوزه‌های سیاسی، امنیتی و اجتماعی و اقتصادی از آخرین دستاورد‌های علمی در این حوزه و همچنین تجربیات اجرایی آشنا می‌شوند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندارهرمزگان گفت:: بخشداران موظفند که چگونگی استفاده از این آموزش را در بخش خود پیاده سازند و نتیجه را تا دوماه آینده به اداره کل سیاسی و سایر ادارات کل استانداری اعلام کنند.
احمد نفیسی مشاور امور فرهنگی استانداردر این جلسه گفت: نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اداری و سرکشی از ادارات، ارزیابی عملکرد مسئولین ادارات بر اساس مصوبات ابلاغی ادارات ازمهم‌ترین وظایف بخشداران است.
وی نظارت و مراقبت بر اجرای قوانین و مقررات و تعامل و مشارکت با ائمه جمعه، نمایندگان مجلس و رسانه‌ها و تعامل با رؤسای ادارات دیگر و جلب مشارکت عمومی مردم در امور سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را از دیگر وظایف بخشداران است.

انتهای پیام/ر

برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه بخشداران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۶۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش «یاد یاران» در بیجار برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری اظهار کرد: عملیات وعده صادق اهمیت زیادی دارد و این پیروزی بزرگ فراموش شدنی نیست و این عملیات بزرگ موجب شکست و نابودی دشمنان شد.

وی افزود: ماه اردیبهشت برای ما اهمیت زیادی دارد و سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به استان کردستان و شهرستان بیجار است.

محبیان ادامه داد: در بیست و هشتم اردیبهشت همزمان با سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به بیجار همایش یاد یاران برگزار خواهد شد.

ادارات میزان پیشرفت پروژه‌ها را برای تخصیص بودجه اعلام کنند

وی در ادامه بر لزوم میزان پیشرفت تکمیل پروژه‌های ادارات شهرستان تاکید و اعلام کرد: لازم است ادارات میزان تکمیل پروژه‌های خود را اعلام کنند تا بودجه لازم تخصیص پیدا کند.

فرماندار بیجار اضافه کرد: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق مراسم با شکوهی در حسینیه بیجار برگزار خواهد شد.

وی اعلام کرد: همچنین یادواره شهدای منطقه کرانی با حضور مردم مؤمن و خداجوی بیجاری در روستای سراب برگزار می‌شود.

کد خبر 6095003

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • همایش «یاد یاران» در بیجار برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • بیشترین بارندگی هرمزگان در «بستک» ثبت شد
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد
  • برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • ۲ هشدار هواشناسی در هرمزگان صادر شد