Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@19:04:34 GMT

بازیگر معروف ایرانی از بیمارستان مرخص شد

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۲۶۵۹۳

امیر توکلی فرزند رضا توکلی بازیگر سینما و تلویزیون درباره آخرین وضعیت جسمانی این بازیگر اظهار کرد: پدرم بعد از عمل موفقیت آمیز که داشت مدتی را در ICU و بعد در CCU بستری بود.

وی ادامه داد: با نظر پزشکان پدر به منزل منتقل شده تا دوران نقاهت یک ماهه خود را در خانه سپری کند. خدا را شکر حال پدر خوب است و فقط نیاز به آرامش و استراحت دارد و با توجه به شرایطی که پزشکان گفتند، ما در نظر داریم پدر ممنوع الملاقات باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکلی در پایان یادآور شد: پدرم از همه مردم و همکاران که در این مدت جویای حالش بودند تشکر و قدردانی می‌کند.

گفتنی است: رضا توکلی در پی حمله قلبی تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت و در بیمارستان بستری بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازیگر سینما و تلویزیون شکر پدر جراحی قلب بیمارستان بازیگر سینما و تلویزیون بیمارستان عمل جراحی رضا توکلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۶۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایه شدن نشریه معروف مطالعات مدیریت دانشگاه تهران در پایگاه SSCI

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،  در رصد داده‌های علمی پایگاه وبگاه علم مؤسسه کلاریویت در حوزه علوم اجتماعی، مجله INTERDISCIPLINARY JOURNAL OF MANAGEMENT STUDIES (IJMS) دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران به عنوان نخستین نشریه نمایه شده جمهوری اسلامی ایران در حوزه مطالعات مدیریت در پایگاه Journal Citation Reports (JCR) شناخته شد.

شماره دوم والیوم ۱۷ (مربوط به آپریل ۲۰۲۴) که آخرین شماره منتشر شده مجله است، با بیست مقاله برای نخستین بار در پایگاه Social Science Citation Index (SSCI) نمایه شده است. این اولین نشریه جمهوری اسلامی است که به طور مستقل در این پایگاه مهم نمایه می‌شود.

پیش از این، دو مجله ایرانی مربوط به حوزه علوم (به عنوان نمایه اصلی) در این پایگاه هم نمایه شده است. مجله مذکور در سال‌های اخیر در ESCI نمایه می‌شد و اکنون اعتبار بالاتری دریافت کرده و در هسته مرکزی مجلات وبگاه علم قرار گرفته است. دکتر کیان تاج‌الدین به عنوان سردبیر و دکتر حمیدرضا ایرانی به عنوان مدیرمسئول مجله INTERDISCIPLINARY JOURNAL OF MANAGEMENT STUDIES فعالیت می‌کنند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • نمایه شدن نشریه معروف مطالعات مدیریت دانشگاه تهران در پایگاه SSCI
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • حمایت بازیگر معروف آمریکایی از فلسطین +ویدئو
  • انتقامی که بازیگر معروف ترکیه از معلمانش گرفت
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی/ ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش | ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • تصویر قدیمی از بازیگر معروف و برادرزاده‌اش + عکس