Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: بازنده اصلی تعلل در اجرای SPV شرکت های اروپایی هستند چرا که در آن شرایط روابط ما با کشورهای چین و روسیه گسترده تر خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، علاءالدین بروجرودی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با اشاره به طولانی شدن زمان اجرای ساز و کار ویژه اروپا SPV، گفت: تاکنون کشورهای اروپایی در این زمینه نمره قابل قبولی دریافت نکرده اند و نتوانسته اند حداقل اقتداری از خود در برابر فشارهای آمریکا نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: اگر این رویه و ضعف اروپایی ها در برابر آمریکا ادامه پیدا کند قطعا به ضرر منافع ملی خود آنان خواهد بود پیش از آنکه به ضرر ما باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: ایران همواره در طول ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ثابت کرده است که در خلاء باقی نمی ماند و همواره در اوج تحریم های آمریکا، تحریم را بر اساس منافع ملی مان مدیریت کردیم و موفق به عبور از گردنه های سخت شدیم.

بروجردی خاطرنشان کرد: مهمترین تحولات علمی و فناوری های نوین ما در دوران تحریم صورت گرفته است و ما همواره تحریم را تبدیل به فرصت کرده ایم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: بر این اساس اگر اروپایی ها نتوانند مقابل فشارهای آمریکا مقاومت کنند، اولین بازنده این کار شرکت های اروپایی هستند چرا که روابط ما با چین و روسیه گسترده تر خواهد شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس علاء الدین بروجردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۶۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران

به گزارش همشهری آنلاین، «فداحسین مالکی» در گفت وگو با ایرنا، در تشریح دستاورد های سفر رئیس جمهور به پاکستان، این سفر را از دو بُعد روابط بین دو کشور و مسائل منطقه‌ای و بین المللی قابل تجزیه و تحلیل دانست و تصریح کرد: ایران و پاکستان دارای روابط عمیق و دیرینه هستند اما با توجه به مسائلی که اخیرا اتفاق افتاده این روابط نیاز به ترمیم داشت که در جریان سفر آیت‌الله رئیسی به پاکستان این مسائل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در بحث امنیت مرز دو کشور فعالیت اشرار باعث شد تا مشکلاتی در این حوزه به وجود آید که رفع این مشکلات در سفر آقای رئیس جمهور به پاکستان مطرح شد و توافقات لازم در این زمینه بین طرفین صورت گرفت.

مالکی با اشاره به هدف گذاری روابط ۱۰ میلیارد دلاری با پاکستان خاطرنشان کرد: در حوزه تجاری نیز قراردادهای بسیار خوبی در حوزه مسائل بازرگانی اقتصادی انرژی و غیره بین طرفین به امضا رسید و ما مبادلات اقتصادی تا سقف ۱۰ میلیارد دلار را برای و کشور ترسیم کرده‌ایم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: در جریان این سفر توافقاتی بین طرفین برای تامین نیازهای یکدیگر از جمله در حوزه کشاورزی انرژی و غیره صورت گرفت و طرفین بر راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی مشترک تاکید کردند.

وی افزود: باتوجه به شرارت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا در سطح منطقه نزدیک‌تر شدن هرچه بیشتر ایران و پاکستان از نظر منطقه‌ای و بین‌المللی نیز حائز اهمیت است و می‌تواند به ارتقاء امنیت منطقه کمک کند چرا که دو کشور ایران و پاکستان جز قدرت‌های منطقه‌ای محسوب می‌شوند.

مالکی خاطرنشان کرد: پس از عملیات وعده صادق، آمریکا پاکستان و دیگر کشورهای منطقه را تهدید کرد که اگر با ایران ارتباطات بیشتر برقرار کنند و یا توافقاتی با ایران داشته باشند آنها را تحریم خواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: با وجود تهدید پاکستان به تحریم از سوی آمریکا به خاطر ارتباط با ایران و امضای توافق‌نامه‌ها ما دیدیم که دولت پاکستان بدون توجه به این تحریم تهدیدها بزرگترین توافقات اقتصادی تجاری و بازرگانی را با ایران به امضا رساند که این نشان دهنده اقتدار ایران در سطح منطقه است.

کد خبر 847249 منبع: ایرنا برچسب‌ها ایران و پاکستان خبر ویژه ایران و آمریکا پاکستان

دیگر خبرها

  • ضد حمله آمریکا به توسعه روابط ایران با شرق | فشار بر مالزی
  • دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
  • مقاومت برخی کشورهای اروپایی برای ممنوعیت واردات ال‌ان‌جی از روسیه
  • پوتین به چین سفر می‌کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می کند
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • سفر مهم دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه/پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • محکومیت تهدید تحریم دولت اسلام آباد از سوی آمریکا
  • حضور ایران در بریکس تاکنون مثمرثمر بوده است
  • مقابله با یکجانبه‌گرایی غرب با خلق ساختار‌های جدید/ ۵ پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت جهانی اطلاعات