Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@18:45:02 GMT

ایران - عراق؛ به دنبال قطعی کردن صعود

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۲۷۰۷۳

ایران - عراق؛ به دنبال قطعی کردن صعود

روزنامه الکورا در گزارشی به پیروزی پرگل تیم ملی ایران مقابل یمن پرداخت و نوشت که شاگردان کارلوس کی روش برای یک برد پرگل دیگر تلاش می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران و تیم ملی عراق فردا در حالی به مصاف ویتنام و یمن می روند که با کسب 3 امتیاز از این دو بازی راه صعود خود به مرحله بعدی را هموار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه الکورا که یکی از معتبرترین رسانه های عرب زبان است، در گزارشی به عملکرد این دو تیم پرداخت و نوشت: دو تیم عراق و ایران سعی می کنند صعود خود را خیلی زود قطعی کنند. عراق در بازی نخست موفق شد علی رغم و بار عقب افتادن از حریف، با پیروزی پشت سر بگذارد. آن ها حالا در شرایطی مقابل یمن قرار می گیرند که سرکو کاتانچ سرمربی این تیم پس از بازی اول اعتراف کرد خوشحال است که حالا می داند چه بازیکنانی را باید بازی دهد و چه کسانی را نیمکت نشین کند. شاید مهم ترین تغییر عراقی ها در این بازی حضور طارق همام باشد، ستاره ای که با حضور در زمین توانست روند بازی را تغییر دهد.

 

عراقی ها حالا اشتباه خود را فهمیده اند و امیدوارند که دیگر مرتکب این خطاها نشوند. اما از آن طرف یکی از نگرانی عراق، بازگشت یمن است. یمنی ها که نشان دادند ضعف بدنی زیادی دارند، حالا چیزی برای از دست دادن نخواهند داشت و می آیند که با کسب یک امتیاز یا یک برد، شانس صعود را حفظ کنند.  باید ببینیم یمنی ها چه تدبیری برای این بازی دارند.

 

بازی تیم ملی ایران و ویتنام نیز جذابیت بسیار زیادی خواهد داشت. ایران با کارلوس کی روش توانست در بازی اول 5 گل بزند و مقتدر ظاهر شود. آن ها سعی خواهند کرد که به همان شکل و با پیروزی پرگل ویتنام را از پیش رو بردارند و صعودشان را قطعی کنند. سرمربی این تیم کارلوس کی روش نیز گفت که ایران از لحاظ تیمی، فنی و تجربه در سطح بالایی قرار دارد و بازیکنانی را دارد که می توانند به قهرمانی کمک کنند.

 

 

تیم ملی ایران جام ملتهای آسیا 2019 تیم ملی عراق عراق

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران جام ملتهای آسیا 2019 تیم ملی عراق عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۷۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در هفته گذشته جام حذفی را از دست داد و حالا تمام چیزی که برای سرخ‌ها باقی‌مانده کورس قهرمانی با استقلال است.

پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل، در این هفته میزبان تیم است که یکی از دو شکست فصلش را رقم زده و حالا پیروزی برابر حریف دیرینه اصفهانی از نان شب برای پرسپولیسی‌ها واجب‌تر شده است.

بلیت فروشی این بازی در ابتدا قرار بود توسط سهامدار جدید پرسپولیس رایگان شود اما با مخالفت سازمان لیگ بلیت‌های ۳۰۰، ۱۰۰ و ۵۰ هزار تومانی ارائه شد و جالب اینکه با این حال در آخرین ساعات دوشنبه حدود پنجاه هزار بلیت فروخته شد.

حالا هواداران پرسپولیس امیدوار هستند طی ساعات آینده ظرفیت جدیدی از طرف سایت بلیت فروشی ارائه شود تا ورزشگاه آزادی جمعیتی بی سابقه را به خود ببیند.

دیگر خبرها

  • در رئال باور داریم تیمی بهتر از ما وجود ندارد
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • وینیسیوس: حالا وقت شب جادویی در برنابئو است
  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!