Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@11:54:35 GMT

صحنه‌ای که داور پنالتی سوری‌ها را ندید (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۲۷۲۵۱

اکثر کارشناسان داوری معتقدند که قبل از به ثمر رسیدن گل دوم اردن یک ضربه پنالتی برای سوریه گرفته نشده است.

به گزارش “ورزش سه” شب گذشته تیم ملی سوریه در دومین دیدار آسیایی خود برابر اردن با نتیجه ۲-۰ شکست خورد تا علاوه بر اخراج‌ سرمربی آلمانیش، کار سختی برای صعود داشته باشد.

 

اما قبل از به ثمر رسیدن گل دوم اردن یک صحنه بسیار مشکوک‌ در محوطه جریمه این تیم برای سوریه اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوری‌ها از سمت راست زمین یک‌ موقعیت به دست آوردند که بازیکن آن‌ها توسط حریف سرنگون شد و‌ همان توپ در برگشت به گل دوم اردن تبدیل شد.

 

در همین راستا اکثر کارشناسان داوری با اظهار نظر در برنامه مجلس شبکه الکاس قطر اعتقاد داشتند در این صحنه پنالتی رخ داده و داور به اشتباه آن را نگرفته است. حتی داور پنجم که پشت دروازه قرار می‌گیرد می‌توانست در این صحنه به خوبی داور را یاری کند که این اتفاق رخ نداد.

 

 

سوریه با این باخت یک‌ امتیازی ماند و‌ باید بازی آخرش را برابر استرالیا انجام دهد و برای صعود به عنوان تیم دوم یا سوم نیاز مبرمی به کسب هر سه امتیاز میدان دارد. در صورتی که این تیم در رتبه سوم قرار بگیرد، احتمال جدالش با ایران در مرحله یک چهارم نهایی وجود دارد.

 

اردن تیم ملی سوریه تیم ملی اردن جام ملتهای آسیا 2019 سوریه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اردن تیم ملی سوریه تیم ملی اردن جام ملتهای آسیا 2019 سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۷۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی به دلیل بارش‌های سیل‌آسا

کاظمی کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه بارش های شدید باران و وقوع سیل در بسیاری از محورهای کشور از جمله محورهای غربی و جنوبی کشور سبب انسداد و تخریب برخی از پل ها و مسیرها شده است گفت: در حال حاضر محورهای آبدانان ، ایلام،  آذربایجان غربی و خوزستان به علت بارش باران و بروز سیل مسدود شده است.

وی اظهار کرد: ترافیک پرحجمی را در اکثر محورهای مواصلاتی شاهد هستیم؛ در حال حاضر اکثر محورهای اصلی کشور باز است.

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور بیان کرد: با توجه به سطح لغزندگی محورها، به رانندگان توصیه می‌شود حتماً رعایت سرعت مطمئنه و مجاز را در دستورکار خود قرار دهند.

کاظمی در خصوص  محورهای مسدود کشور گفت: محور خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد – کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام می شود همچنین محورهای  مسدود غیرشریانی  عبارت است از هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران،سروآباد – پاوه، رباط پشت بادام – بیاضه، عسلویه – گله دار، طبس – بردسکن.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • آلونسو شیک‌ترین گل تیمش را ندید!
  • میقاتی دریافت رشوه از اروپا برای نگه داشتن پناهجویان سوری را تکذیب کرد
  • جوی آرام در اکثر نقاط کشور
  • مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز
  • به دلیل اتهام جنجالی: شکایت فارست از گری نویل
  • پنالتی مشکوک آرسنال: درست مثل ال‌کلاسیکو (عکس)
  • انسداد ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی به دلیل بارش‌های سیل‌آسا
  • سنتکام به کشتن کشاورز سوری به جای سرکرده القاعده اعتراف کرد + عکس
  • وزش باد شدید در اکثر نقاط استان کرمان
  • شرایط محور‌های مواصلاتی برای سفر مناسب نیست