Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@16:13:50 GMT

مراسم تجلیل از دو دهه خدمات امام جمعه سابق آبدان

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۲۷۳۹۰

مراسم تجلیل از دو دهه خدمات امام جمعه سابق آبدان

رکنا:مراسم تجلیل از دو دهه خدمات حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه سابق آبدان با حضور اقشار مختلف مردم در مصلی نماز جمعه آبدان برگزارشد.

به گزارش رکنا ، در این مراسم ؛ امام جمعه دیر حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد را فردی دلسوز ،متواضع و انقلابی دانست که حضورش در کسوت امام جمعه آبدان برای مردم شهرستان دیر و بخش آبدان مایه برکات زیادی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سید علی حسینی ادامه داد:الحمدالله مردم این بخش قدردان فعالیت های دو دهه امام جمعه خود بوده اند و هرگز از اصول خود کوتاه نیامده و تا آخرین لحظه پای آرمان های انقلاب ایستادند.

امام جمعه دیر با اشاره به اینکه عده ای او را به اصطلاح تندرو میدانستند گفت :  طبیعی است او که برادر شهید است خانواده اش برای این انقلاب و نظام خون داده اند .

حسینی تصریح کرد:این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم برگزارشده برای همه ما دلیل پایان همکاری با او و عدم حضورش در منطقه ناراحت کننده است اما خوشحالیم که مردم ولایت مدار بخش آبدان چنین با اشتیاق به بدرقه او شتافتند که این نشان از موفقیت او در انجام رسالتش دراین شهر دارد.

خانم سکینه الماسی نماینده حوزه جنوب استان درمجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت :حجت الاسلام حمیدی نژاد همواره دلسوزانه در کنار مردم بود و مشکلات مردم برای او اهمیت بیشتری داشت و پیگیر رفع آن ها بود .

سکینه الماسی ادامه داد: بی شک حضور گسترده مردم دراین مراسم نشان ازمردمداری و تواضع اوست و امیدوارم درمسئولیت جدید هم در راه نشر معارف اسلامی و پیگیری و رفع مشکلات مردم موفق باشد.

لازم به ذکر است حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد قریب به دو دهه خدمات در شهرستان دیر استان بوشهر به عنوان رییس اداره تبلیغات اسلامی ،امام جمعه موقت مرکز شهرستان و امام جمعه آبدان را در کارنامه خود داشته و هم اکنون با حکم رییس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه استان فارس به عنوان امام جمعه شهر داریون (داریان) استان فارس معرفی شده است.

رضا محمدی - آبدان

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این دختر 18 ساله صیغه 100 هزار تومانی بود / مرجان دخترش را اختیار مردها گذاشت ! تجاوز به دختر 16 ساله توسط مرد بدنساز + عکس عکس سلطان بی سواد / این مرد کارخانه 10 هزار میلیاردی را 70 میلیارد از خصوصی سازی ایران خرید ! + جزئیات تیرباران یک معلم در قم + عکس قربانی پاره شدن طناب دار جوان اندیمشکی / روحانی مشهور این شهر چه کرد؟ + عکس زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد بی آبرویی های تصویری از زهرا امیرابراهیمی و هلالی تا زیبا بروفه و شهریاری/خشونت اینستاگرامی! + جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا خانم آرایشگر پسر جوانی را کشت / این پسر فیلم خصوصی نامادری و پدرش را دیده بود! + عکس بزرگ‌ترین اختلاسگر تاریخ ایران کیست؟ + عکس درخواست ناشایست معلم از دانش آموزش در کلاس نقاشی / او باید چه می کشید؟ + عکس راز کوله پشتی زن جوان که مسافر مترو بود + عکس مرگ وحشتناک 8 مرد، زن و کودک در خراسان رضوی شیطنت کودک یزدی یک میلیون تومان هزینه برجای گذاشت شکایت بازیگر سرشناس سینما علیه غول تهیه کنندگی / او ادعای بی عفتی کرد+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: امام جمعه نماز جمعه مراسم استان مردم آبدان شهرستان آبدان عکس زن فیلم دختر صبح جسد آب پسر ایران معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۷۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست

به مناسبت روز جهانی کارگر، مراسم تجلیل از کارگران در شهرداری منطقه ۱۱ شیراز برگزار شد که در آن از ۵ تن از کارگران نمونه این منطقه در بخش‌های مختلف خدمات شهری، فضای سبز، فنی و عمران، تاسیسات و اداری با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

شهردار منطقه ۱۱ شیراز در این مراسم ضمن تبریک روز جهانی کارگر به تمامی کارگران زحمتکش، اظهار کرد: کارگران، ستون‌های اصلی هر جامعه‌ای هستند و توسعه و پیشرفت هر کشوری بدون تلاش و از خودگذشتگی آنان امکان‌پذیر نیست.

علی فراشائیان با بیان اینکه کارگران شهرداری منطقه ۱۱ با تعهد و مسئولیت‌پذیری در انجام وظایف خود، نقش مهمی در ارائه خدمات شهری مطلوب به شهروندان ایفا می‌کنند، افزود: ما همواره قدردان زحمات این عزیزان هستیم و تلاش می‌کنیم تا با ایجاد شرایط رفاهی مناسب، انگیزه و روحیه کار برای آنان را افزایش دهیم.

در شهرداری منطقه ۱۱ بیش از ۲۰۰ کارگر مستقیم و غیر مستقیم مشغول خدمت رسانی به شهروندان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان