Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه آمریکایی از ادامه ارتباطات و تماس‌های محمد بن سلمان ولیعهد سعودی با مدیر پروژه ترور جمال خاشقجی منتقد سعودی در کنسولگری این رژیم در استانبول پرده برداشت. ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه واشنگتن پست امروز جمعه فاش کرد که محمد بن سلمان ولیعهد سعودی همچنان ارتباط و تماس‌های خود با سعود القحطانی را حفظ می‌کند، این در حالی است که القحطانی به سازماندهی عملیات قتل جمال خاشقجی در کنسولگری سعودی در استانبول متهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه در گزارشی خود آورده است القحطانی همچنین چندین پرونده را دنبال می‌کند و ولیعهد سعودی هم همچنان از مشاوره‌های وی استفاده می‌کند.

این روزنامه به نقل از یک منبع بلندپایه سعودی نوشت القحطانی اخیرا در منزل خود در ریاض با دستیاران ارشد خود در مرکز مطالعات و روابط رسانه‌ای که خود مدیریت می‌کرد، دیدار کرد و به آنها گفت که وی به عنوان سپربلا در مسئله کشته شدن خاشقجی مورد استفاده قرار گرفته است.

مقام آمریکایی: روایت سعودی درباره قتل خاشقجی معتبر نیستنمایندگان آمریکایی خواستار پاسخگو کردن عربستان به قتل خاشقجی شدند

از سوی دیگر سازمان عفو بین الملل خواستار تحقیق بین المللی مستقل درباره قتل خاشقجی در کنار تحقیقات ترکیه شد، نمیاندگان عفو بین الملل این درخواست را از سازمان ملل خواستند.

بر اساس گزارش شبکه الجزیره، در یکصدمین روز کشته شدن جمال خاشقجی، سازمان عفو بین الملل درباره صحت و اعتبار تحقیقات سعودی ابراز تردید کرد.

یکی از مسئولان عفو بین الملل گفته است ما به محاکمه‌‌هایی که در عربستان درباره متهمان قتل خاشقجی انجام می‌شود، هیچ اعتمادی نداریم.

بر اساس این گزارش، عفو بین الملل خواستار تغییر نام کنسولگری عربستان در استانبول به نام جمال خاشقجی شده است.

از سوی دیگر مرکز ابتکار عدالت شکایت قضایی در نیویورک ارائه کرده و از دولت آمریکا خواسته است اسناد مرتبط با قتل خاشقجی را فاش کند.

انتهای پیام/

R7891/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بن سلمان خاشقجی گیت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بن سلمان خاشقجی گیت بن سلمان خاشقجی گیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۷۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه اول قم از لحاظ سرعت ساخت در نهضت ملی مسکن

 مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در نهضت ملی مسکن ۷۱ هزار مسکن در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت گفت: علاوه بر رتبه اول استان قم در سرعت ساخت ین مسکن‌ها از کیفیت کاملی هم برخورد دارند و ۵ عامل نظارتی بر پروژه‌ها نظارت دارند.

وزیری راد گفت: بانک‌های دولتی در حوزه پرداخت وام فعال عمل کردند، اما بانک‌های خصوصی باید وارد شوند تا مشکلات در این حوزه به حداقل برسد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان افزود: تعدادی از پروژه‌هایی که از طرح قبلی مسکن مهر مانده بود تا مهر تحویل تمامی پروژه‌های باقیمانده دولت قبل تا بهمن ماه تحویل می‌شوند.

وزیری راد افزود: در استان قم هیچکس از پروژه‌ها خارج نشده است و خرید و فروش فیش‌ها همچنان ممنوع است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در فضای کاری استان قم به بیش از ۱۲ هزار نفر کارگر کارگاه‌های تولیدی و خدماتی نیاز داریم گفت کارگر ماهر و نیمه ماهر و تکنسین جز این نیاز‌ها در قم هستند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گفت: در حال حاضر اداره کل فنی و حرفه‌ای استان قم به صورت رایگان در حال آموزش و مهارت آموزی است و شهروندان می‌توانند حداکثر استفاده را از این فرصت آموزشی داشته باشند.

وزیری راد همچنین گفت: در استان قم بیش از ۹۰ درصد شهروندان یارانه را دریافت می‌کنند و هک ۱ تا ۵ را عموماً کارگران تشکیل می‌دهند.

او  افزود: از نظر حقوق و مزایا هیچ تفاوتی بین کارگران عادی و معلول نیست و بکارگیری معلولان در فضای کار تخفیفات ویژه‌ای را برای کارفرمایان دارد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه دوازدهم اردیبهشت ماه اول می‌روز جهانی کارگر است گفت تمامی کارگران در این روز تعطیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رتبه اول قم از لحاظ سرعت ساخت در نهضت ملی مسکن
  • طراحی پروژه تنیاتاون، شهرکی شناسنامه دار در سلمان شهر توسط پلتفرم طرح تو طرح
  • تفاهم نامه اجرای فیبرنوری بیرجند امضا شد
  • فیدان: مشتاقانه منتظر محاکمه مقامات اسرائیل هستیم
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • کریدور ریلی خواف - هرات، گرفتار تحریم‌های داخلی است
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!