Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سیاوش پور با اشاره به اهمیت موضوع گزینش در فرآیند استخدام نیروها، وظیفه شناسی و تعهد کاری را مهم‌ترین مولفه موفقیت یک سازمان برشمرد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان گیلان، در سالروز تشکیل هسته گزینش، نشستی با حضور احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری استان گیلان در جمع گزینش گران دستگاه قضایی استان در سالن شهید بهشتی دادگستری گیلان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل دادگستری استان گیلان در این نشست با اشاره به اهمیت موضوع گزینش در فرآیند استخدام نیروها، وظیفه شناسی و تعهد کاری را مهم‌ترین مولفه موفقیت یک سازمان برشمرد.


وی اساسی‌ترین رکن هر دستگاه را نیروی انسانی آن دانست و تاکید کرد: ایجاد زمینه‌های اشتغال از وظایف هر دولت و حکومتی است و شایسته است حکومت‌ها با رعایت عدالت اجتماعی در استخدام و پذیرش نیرو‌های متخصص، با دقت عمل کنند.


وی با بیان اینکه تعیین صلاحیت و گزینش افراد دارای حساسیت و ظرافت ویژه‌ای است اظهار داشت: کارشناسان گزینش باید در ارزیابی خود براساس موازین شرعی و قانونی عمل نموده و امانت داری را سرلوحه این امر قرار دهند.


رئیس شورای قضایی استان گیلان در پایان افزود: تخصص، نظم پذیری، برخورداری از وجدان کاری، دلسوزی، سلامت روحی و توانمندی و قدرت در کار از مهم‌ترین معیار‌های گزینش و پذیرش نیرو در دستگاه قضایی استان گیلان است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیاوش پور رئیس کل دادگستری گیلان هسته گزینش وجدان کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۷۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر

آفتاب‌‌نیوز :

دادگستری خراسان رضوی اعلام کرد پرونده قضائی برای ضاربان یک آمر به معروف و ناهی از منکر در کاشمر تشکیل و موضوع به صورت ویژه پیگیری می‌شود.

طبق گزارش دادگستری خراسان رضوی، در پی تذکر یک جوان کاشمری و آمر به معروف و ناهی از منکر به ۲ راکب موتور سیکلت که برای سه دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند وی از سوی ضاربان با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه گردن مجروح شد.

بنا بر این گزارش، پرونده قضائی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر تشکیل و متهمان با صدور قرار بازداشت موقت تحویل زندان شهرستان شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • بازدید اژه‌ای از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت مازندران
  • علمای دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند
  • دادسرا رکن اصلی تشکیل پرونده است
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • تعلیق عضو شورای یک شهر به اتهام دزدیدن شهردار!
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام‌خمینی به اتهام آدم‌ربایی
  • افتتاح دوره دوم کارآموزی قضایی در دادگستری استان آذربایجان غربی با ۳۹ نفر 
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی